וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 10.1

מנצ'סטר יונייטד בעקבות ילד פלא רומני, בשיקטאש רוצה את רוביניו, דפו סגר בטורונטו, נאתכו מבוקש ביוון, מלחמה על אלברו מוראטה והאם הזאר יגיע לפ.ס.ז'? כל ההעברות והשמועות

העברות

* קלצ'י איהנאצ'ו, החלוץ הכישרוני שהוביל את ניגריה לזכייה באליפות העולם עד גיל 17 וסביבו התנהלה מלחמת סוכנים, חתם על חוזה מקדים עם מנצ'סטר סיטי שייכנס לתוקף באוקטובר, כאשר יחגוג יום הולדת 18. אביו, שיקבל כ-420 אלף יורו מהעסקה, אישר כי החוזה נחתם.

סיפורו של קלצ'י איהנאצ'ו

* החלוץ אריאל נונייס עזב את אוסאסונה חצי שנה מוקדם יותר לפני סיום חוזהו וחזר לליברטאד.

* עכשיו זה רשמי: הקשר מייקל בראדלי עזב את רומא וחתם על חוזה בטורונטו מה-MLS. כמה שעות לאחר מכן טוטנהאם הודיעה שגם ג'רמיין דפו יגיע לטורונטו ב-28 בפברואר.

* רינאט ביליאלטדינוב, אביו של קשר אברטון לשעבר וספרטק מוסקבה בהווה דיניאר, מונה למאמנה החדש של רובין קאזאן.

העברות בעולם, 9.1

העברות בעולם - דיווח יומי

שחקן רומא, מייקל בראדלי. רויטרס
דרך חדשה. מייקל בראדלי/רויטרס

* מנצ'סטר יונייטד מעוניינת בכישרון העולה של דינמו בוקרשט, דורין רוטאריו. הילד בן ה-18, שכבש העונה חמישה שערי ליגה ב-17 משחקים, סיפר לתקשורת בארצו: "הייתה לי שיחה עם נציגים של יונייטד, הם רצו להכיר אותי ולדעת איזה אדם אני. לא דיברנו על כדורגל, אבל הם אמרו שהם עוקבים אחריי".

* האם בשיקטאש מצאה אלטרנטיבה ברזילאית אחרי שרונאלדיניו ברח לה מהידיים? על פי פרסומים בטורקיה, בשיקטאש מנסה כעת לצרף את רוביניו, חלוצה של מילאן.

* באיטליה טוענים כי ארסן ונגר פנה לסוכנו של שחקן יובנטוס, סבסטיאן ג'ובינקו, בתקווה לצרפו כמחליף של תיאו וולקוט הפצוע.

* ב"דיילי טלגרף" פורסם שז'וזה מוריניו בטוח שהוא יוכל להחתים את חלוץ מנצ'סטר יונייטד, ויין רוני, במהלך הקיץ הקרוב ולכן הוא יימנע מצירוף חלוץ בכיר במהלך ינואר. כידוע, חוזהו של רוני מסתיים בסוף העונה הבאה.

* ב'לה פריסיאן' הצרפתי מדווחים כי אדן הזאר אמר לחבריו בצ'לסי: "אין לי ספק שאעבור לפריס סן ז'רמן בקיץ".

* מנג'ר סנדרלנד גאס פוייט מעוניין להחתים שלושה שחקנים ארגנטינאים: בלם אסטודיאנס סנטיאגו ורג'יני, שקרוב להצטרף, וכמוהו גם שוער קטאניה מריאנו אנדואחר וקשר אינטרנסיונל, איגנסיו סקוקו.

* חלוצה של סאות'המפטון פאבלו אוסבלדו נמצא על הכוונת של אינטר, כאשר הנראזורי עשויים להציע תמורתו את פרדי גוארין, שמחוזר גם על ידי צ'לסי.

* מנג'ר אברטון, רוברטו מרטינס, מעוניין להתחזק ועשוי לצרף את קשרה של ספרטק מוסקבה, איידן מגידי ואת טום אינס המוכשר מבלקפול, אבל הוא עשוי להמתין עד הקיץ כדי לצרפם כדי לחסוך בעלויות.

ווין רוני, פטריס אברה, מנצ'סטר יונייטד. GettyImages
שוב השם שלו עולה. ווין רוני/GettyImages

* ארסנל וטוטנהאם נלחמות על צירוף חלוץ ריאל מדריד אלברו מוראטה בהשאלה, וכעת גם בנפיקה נכנסה לתמונה ומוכנה להציע 7 מיליון יורו עבור החלוץ הצעיר.

* מנצ'סטר יונייטד וליברפול שחיזרו אחרי איבן ראקיטיץ' מתבשרות כעת שהקשר עשוי להישאר בסביליה אחרי שהוא הבהיר שהוא רוצה להמשיך לשחק בספרד.

* ולנסיה מעוניינת לשאול מליברפול את החלוץ הספרדי יאגו אספאס שהבקיע רק שער אחד במדי הרדס מאז שהצטרף מסלטה ויגו בקיץ שעבר.

* ווסטהאם כבר נערכת ליום שאחרי סאם אלרדייס ושוקלת להחתים כמאמן את בילי דייויס אם אכן יוחלט לשלוח את המנג'ר הוותיק הביתה.

* ברוסיה מדווחים שבנוסף לגלאטסראיי, ביברס נאתכו קיבל הצעה רשמית גם מאולימפיאקוס. נאתכו צוטט בתקשורת הרוסית, ואמר: "בכדורגל למדתי שאף פעם אי אפשר להגיד אף פעם. אני מכיר את אולימפיאקוס. זו קבוצה ידועה ומוכרת. אני מעדיף להגיע לאנגליה או גרמניה".

קשר רובין קאזאן ביברס נאתכו. EuroFootball, GettyImages
טורקיה או יוון? ביברס נאתכו/GettyImages, EuroFootball

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully