וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיוויד בלאט: "היום בבוקר סופו עוד היה על קביים"

9.1.2014 / 23:07

מאמן מכבי תל אביב על ההחלמה המהירה של הסנטר: "הכוונה היתה להעלות אותו א-לה וויליס ריד. לשמחתי הוא משך יותר מזה". שחורציאניטיס: "כואב לי מאוד"

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

מכבי תל אביב ניצחה הערב (חמישי) את קובאן בפעם השלישית העונה, הפעם 75:85 ביד אליהו. סיפור המשחק היה ללא ספק סופוקליס שחורציאניטיס. רק אתמול הענק היווני נפצע והחשש לגביו היה כי הוא ייעדר בין עשרה ימים לשבועיים. במקום, הקרסול החלים באורח פלא וסופו נכלל בסגל. ולא רק בסגל - הסנטר של מכבי עלה בחמישייה ומהרגע הראשון הפציץ, עם 22 בסך הכול, במשחק מצוין. עם זאת, שחורציאניטיס יעבור מחר בדיקת MRI, לאחר שהתאמץ יתר על המידה במשחק.

בתחילה נשאל דיוויד בלאט האם במכבי עבדו על כולם עם הפציעה וההחלמה המהירה של סופו. "האמת שלא עבדנו עליכם", אמר מאמן מכבי תל אביב. "נכון לשלישי בערב, סופו היה מחוץ לעסק לבין שבוע לשלושה שבועות. אני חייב לתת קרדיט לדוקטורים שלנו שעשו עבודה מדהימה איתו. הוא היה היום עם קביים, נכנס לאימון לבוש לחלוטין. הוא לא התאמן אבל הסתכל עליי, ואני עליו, והוא עליי, והוא אמר 'אני אהיה שם'. עניתי לו 'גם אני רוצה שתשחק אבל אתה לא יכול'. הוא אמר שינסה בכל זאת. אמרתי לו 'אל תתאמן בבוקר, תבוא בערב לפני כולם, תעשה חימום. נשתמש בך בכמה דקות תתן פוש לכולם ותטריף את הקהל'. סופו לא שמע בקולי. הוא לא בא לכמה דקות, הוא נתן הצגה. מה שהוא עשה זו דוגמה לכולם, דבר שלא רואים כל יום. הכוונה היתה להעלות אותו א-לה וויליס ריד. לשמחתי הוא יכול היה למשוך יותר".

ובשבוע הבא - ז'לגיריס בקובנה. "אנחנו פוגשים את שאראס", אמר בלאט, "אני עוקב אחריו, ולא משנה מה - הוא אחד הגדולים בהיסטוריה. קודם כל יש לנו משחק מול אשדוד ואז נתכונן לז'לגיריס. התחלנו את הטופ 16 ב-0:2, וזה הכי חשוב".

שחקן מכבי תל אביב סופוקליס שחורציאניטיס מול שחקן קובאן סימאס יסאיטיס. ברני ארדוב
כואב, אבל פחות? שחורציאניטיס/ברני ארדוב

שחורציאניטיס אמר בסיום: "כואב לי מאוד, אבל אני שמח שניצחנו. רציתי מאוד לשחק וכל הרופאים והפיזיותרפיסטים שלנו עזרו לזה לקרות ואישרו את זה. הקרסול שלי עדיין פגוע וניקח את הדברים יום אחר יום".

ריקי היקמן אמר: "הגענו אגרסיביים, היינו טובים בריבאונד. שיחקנו טוב והצגנו משחק טוב וזה בא לידי ביטוי בניצחון. אנחנו במאזן של 0:2 וזו הרגשה טובה. סופו היה טוב ועשה 22 נקודות, אני חושב שהוא התאושש טוב והתכונן טוב ומה שהוא עשה היום דיבר בעד עצמו. כל הכבוד לסופו".

ניקולה וויצ'יץ הוסיף: "השחקנים שיחקו עם ביטחון וקלעו זריקות חופשיות. שיחקנו כדורסל נהדר, היו לנו הרבה אסיסטים". על סופו אמר וויצ'יץ': "זה קרה כמו קסם איך שסופו שיחק פתאום ככה. אני לא יודע כמה שחקנים עם פציעה ברגל יכולים לשחק ככה. נטפל בו, צריך לשמור עליו, שהפציעה לא תחמיר".

אלכס טיוס היה מרוצה מאוד מהצורה בה שיחקה הקבוצה ואמר: "זה היה משחק מצוין, שיחקנו טוב, טוב להשיג את הניצחון. סופו שיחק נהדר, המשחק עצמו היה מאוד מאוד חשוב לנו, והוא עזר לנו להשיג את הניצחון. ההגנה שלנו משתפרת ממשחק למשחק וגם ההתקפה, אנחנו מרוכזים ועושים עבודה טובה. זו הרגשה נהדרת להיות במאזן 0:2 בטופ 16".

המאמן המפסיד, יבגני פאשוטין: "אומרים שלא צריך להאמין למה שכתוב בעיתון לכן התכוננו לסופו, אבל לא הצלחנו לעצור אותו. נתנו לו יותר מדי נקודות קלות בהתחלה וזה פתח עבור מכבי את המשחק. נתנו למכבי לרוץ בבית וזה אסור".


מכבי תל אביב ניצחה 75:85 את קובאן

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
דיוויד בלאט מאמן מכבי תל אביב עם סופוקליס שחורציאניטיס. ברני ארדוב
מה שלום וויליס ריד? בלאט וסופו/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully