וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע איטלקי: רומא ואודינזה עלו לרבע הגמר

הג'יאלורוסי התאוששו מהתבוסה ליובנטוס בליגה עם 0:1 על סמפדוריה וייפגשו את הגברת הזקנה. אודינזה ניצחה 0:1 את אינטר ומנעה אפשרות לדרבי מילאנזי בשלב הבא

משחקי שמינית גמר הגביע האיטלקי נמשכים לאיטם ולאחר שיובנטוס כבר עלתה לפני כשלושה שבועות ופיורנטינה אתמול (רביעי), הערב הצטרפה גם רומא אל שמונה הגדולות של המפעל, אחרי 0:1 קטן על סמפדוריה.

הג'יאלורוסי, שנמצאים במקום השני בליגה האיטלקית, קיוו לנצל את המשחק מול היריבה מתחתית הסרייה A על מנת להתאושש מהתבוסה 3:0 ליובה ביום ראשון בליגה והם נהנו משער בודד של ואסיליס טורוסידיס, כבר בדקה השישית, שער שהכריע את המשחק. כדור רוחב חתך את הגנת האורחים מגנואה, מתיאה דסטרו ניסה ראשון והיווני הגיע לריבאונד וכבש משני מטרים מול ריק. עד לסיום, רומא הרבתה להחמיץ, אבל שמרה על הניצחון והיא תפגוש בשלב הבא את יובה למשחק ענק.

ואסיליס טורוסידיס שחקן רומא. Andrew Medichini, AP
שער קטן שסידר ניצחון שרומא הייתה צריכה. טורוסידיס/AP, Andrew Medichini

גם המשחק השני של הערב הוכרע על חודו של שער אחד, כאשר אודינזה ניצחה בביתה 0:1 את אינטר ומנעה אופציה לדרבי מילאנזי, שכן היא תפגוש את המנצחת בין מילאן לספציה קאלציו, במשחק שייערך עוד שישה ימים. השער היחיד נכבש לאחר שמסירה יפה של ניקולאס לופס בדקה ה-32 סידרה למאיקוסואל שער קל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully