וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: ריאל מדריד עברה גם את מכשול גלאטסראיי

הקבוצה המושלמת של אירופה הציגה שישה שחקנים בדאבל פיגרס וניצחה 84:89. פנאתינייקוס ניצחה בוויטוריה, צסק"א הביסה

אחרי מחזור פתיחה מצוין, שלב הטופ 16 נכנס להילוך גבוה עם ארבעה משחקים שהתקיימו הערב (שישי). הריצה הפנטסטית של ריאל מדריד לא נעצרה גם הפעם, כשהבלאנקוס ניצחו בבית 84:89 את גלאטסראיי. לפני כן בבית ו', צסק"א מוסקבה טיילה ל-62:77 על ז'לגיריס ויצרה בית בו ארבע קבוצות עם מאזן 0:2. בקרב חם בבית ה', פנאתינייקוס ניצחה בחוץ 64:72 את קוצ'ה ויטוריה. גם מלאגה השיגה ניצחון דרמטי 72:74 באיסטנבול על אפס.

ג'ייסי קארול שחקן ריאל מדריד. Emilio Cobos, GettyImages
הוביל שישה שחקנים בדאבל פיגרס אצל ריאל. ג'ייסי קארול/GettyImages, Emilio Cobos

בית ו'

ריאל מדריד - גלאטסראיי 84:89

ברגעי הסיום זה נראה צמוד יותר מכפי שהרגילה את אוהדיה, אבל ריאל מדריד שוב ניצחה ונותרה מושלמת. הקבוצה הטובה באירופה כבר נהנתה מיתרון דו ספרתי במחצית (33:45) והגדילה את הפער ברבע השלישי, אבל בניגוד לדרכה לא דרסה ונאלצה להזיע בדקות האחרונות. שישה שחקנים קלעו בספרות כפולות עבור הבלאנקוס, שהציגו אחוזים מצוינים לשתי נקודות (70 אחוז, 26 מ-37) והיו גדולים על גלאטסראיי שהופיעה בהרכב חסר. ג'ייסי קארול קלע 15 עבור ריאל, כשסרחיו רודריגס, פליפה רייס ומרכוס סלוטר תרמו 14 כל אחד, טרמל דארדן 13 וסרחיו יול 10. ביום כזה, גם לרודי פרננדס מותר לנוח ולהסתפק ב-2 בלבד. זוראן ארצג צלף 24 לאורחים, קרלוס ארויו סיים עם 12 ו-10 אסיסטים.

צסק"א מוסקבה - ז'לגיריס קובנה 62:77

כמו מכבי תל אביב ובאיירן מינכן, גם צסק"א מוסקבה השיגה ניצחון שני ונותרה מושלמת בבית ו'. המפגש במוסקבה נטה לטובת צסק"א עוד לפני פתיחתו, וגם על המגרש היו אלה הרוסים שהכתיבו את הקצב. צסק"א עלתה ל-14:22 בסוף הרבע הראשון, כשג'סטין דנטמון החזיר את ז'לגיריס לעניינים והוריד אותה להפסקה בפיגור 37:31 בלבד. אלא שברבע השלישי שוב הופיעה צסק"א עם כל הכלים הכבדים וברחה בזכות נקודות של ננאד קרסטיץ' והתעוררות של מילוש תאודוסיץ' אחרי מחצית ראשונה רעה, כדי לנצח לבסוף בפער של 15 נקודות. ויטאלי פרידזון הצטיין עם 15 נקודות (3 מ-3 מחוץ לקשת) ונעזר ב-12 של קרסטיץ' ו-11 של תאודוסיץ' וסוני ווימס. דנטמון סיים עם 22 אצל ז'לגיריס, שרנואס יאסיקביצ'יוס הסתפק ב-9.

שחקן צסק"א מוסקבה ננאד קרסטיץ' מול שחקן ז'לגיריס קובנה רוברטס יבטוקאס. GettyImages
רבע שלישי מצוין סידר בריחה. ננאד קרסטיץ'/GettyImages

בית ה'

אפס איסטנבול - מלאגה 74:72

בפעמיים הקודמות בהן ביקרה מלאגה באיסטנבול, היא הצליחה לנצח. גם הפעם השלישית האירה לה פנים. הקרב בין שתי מפסידות המחזור הקודם היה צמוד לכל אורכו. היתרון עבר מאחת אל השנייה, ולהפסקה ירדו האורחים ביתרון 36:37. סקוטי הופסון קלע שבע נקודות ברבע השלישי (15 בסך הכול) ונעזר בשתיים הראשונות של זוראן פלאניניץ' במשחק כדי להציב את אפס איסטנבול ביתרון 54:59 לקראת 10 דקות הסיום, אלא שמלאגה לא ויתרה. שלשה של ארל קולוואי חתמה ריצת 2:9 והעבירה את היתרון לאנדלוסים, כשקליעות עונשין של הופסון האריכו את המותחן. במצב של 71:72 למלאגה וכשנותרו חמש שניות לסיום, ריאן טולסון נשלח לקו ועמד בלחץ עם שתי קליעות מוצלחות. מנגד, ג'אמון גורדון קלע אחת מהקו והחטיא בכוונה את השנייה, אבל קרם גונלום החטיא שלשה ואפס רשמה הפסד נוסף. זוראן דראגיץ' קלע 17 נקודות והוסיף 6 ריבאונדים כדי לוהוביל את מלאגה לניצחונה הראשון בטופ 16. ניק קיינר מדלי תרם 6 משלו.

קוצ'ה ויטוריה - פנאתינייקוס 72:64

שבוע אחרי שעצרה את רומא על 57 נקודות בלבד, פנאתינייקוס העמידה הגנת ברזל גם ברבע הרביעי בוויטוריה וזכתה בניצחון חוץ יקר. אחרי רבע ראשון בשליטת פנאתינייקוס, קוצ'ה ויטוריה הייתה זו ששלטה ברסן המשחק, בזכות יכולת טובה של טיבור פלייס הגרמני מתחת לסלים וחדירות מצוינות של תומא הורטל הצרפתי. הבאסקים הוליכו 48:52 בסוף הרבע השלישי, אלא שאז פנאתינייקוס העבירה הילוך ולא הביטה לאחור. ריצת 4:17 בהנהגתו של דימיטריס דיאמנטידיס, הותירה את ויטוריה חסרת אונים והיא ירדה מנוצחת. סטפון לזמה היה הקלע המוביל של פאו עם 20 נקודות, כשדיאמנטידיס הוסיף 12 וגם חילק 9 אסיסטים. אנדרס נוצ'יוני נעצר הפעם על 8 נקודות אצל קוצ'ה, פלייס (17) והורטל (13 ו-6 אסיסטים) חיפו עליו לפרקים.

אנדרס נוצ'יוני שחקן קוצ'ה ויטוריה. Rafa Rivas, GettyImages
פנאתינייקוס הקשתה עליו. אנדרס נוצ'יוני/GettyImages, Rafa Rivas

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully