וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אזלו הכרטיסים לחצי גמר גביע המדינה בכדורסל

9.1.2014 / 19:12

כל 11 אלף הכרטיסים נרכשו תוך 48 שעות, אוהדי הפועל תל אביב צפויים להיות רוב ביציעים. בירנבוים נקנס על התפרצותו

איגוד הכדורסל הודיע הערב (חמישי) כי כל הכרטיסים לשני משחקי חצי גמר גביע המדינה, שייערכו בשלישי בפברואר בהיכל נוקיה, אזלו. המשחק הראשון יהיה בין הפועל אילת להפועל תל אביב וייצא לדרך בשעה 18:00. המשחק השני, בין מכבי ראשון לציון למכבי תל אביב, ייפתח ב-20:45.

הכרטיסים אזלו תוך 48 שעות בלבד, לאחר שהיום רכשה מכבי תל אביב את נתח הכרטיסים האחרון לשערים 4-5 ביציע העליון. למרות הקנייה מצד הצהובים, היתרון ביציעים צפוי להיות דווקא של אוהדי הפועל תל אביב, שעל פי הדיווחים קנו כחמשת אלפים מתוך 11 אלף הכרטיסים באולם.

אוהדי הפועל תל אביב. מגד גוזני
ימלאו את נוקיה. אוהדי הפועל תל אביב/מגד גוזני

בנושא אחר: בית הדין המשמעתי של האיגוד קיבל את הסדר הטיעון בין מאמן בני הרצליה אפי בירנבוים ליועץ המשפטי של האיגוד. בהתחשב בהתנצלות הפומבית של המאמן ובשיחה האישית שערך עם השופט עליו התפרץ, עומר אסתרון, הוטל על בירנבוים קנס של 5,000 ש"ח בפועל ו-10 אלפים ש"ח על תנאי. המאמן גם הורחק משלושה משחקים על תנאי למשך שנה.

הפועל חולון הועמדה לדין בשל התפרעות אוהדים במשחק הגביע מול הרצליה ונקנסה ב-25 אלף ש"ח בפועל ו-40 אלף על תנאי. על זריקת קונפטי למגרש מול הפועל תל אביב, מה שגרם לעצירת המשחק, נקנסה חולון בארבעת אלפים ¤.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully