וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנאדו: "יש בעיה במאני טיים, לא הפסדנו בגלל פלאח"

9.1.2014 / 17:04

מאמן מכבי חיפה ערך אסיפה בעקבות ההפסד למכבי תל אביב: "אם תתרכזו, נוכל לנצח כל קבוצה בליגה"

one

מאמן מכבי חיפה אריק בנאדו ערך היום אסיפה ובה אמר לשחקניו: "אתם צריכים להיות בריכוז. כל העונה אנחנו עוברים על דברים וחייבים להתרכז בזה. זה לא שאין לכם יכולת, אנחנו מתאמנים על זה ובמאני טיים חייבים להיות בריכוז. יש לנו בעיה כי במאני טיים אנחנו לא עושים מה שאנחנו צריכים לעשות. אם אתם מסוגלים להתרכז בדברים האלה, אז נוכל לנצח כל קבוצה בליגת העל. גם את מכבי תל אביב".

"זה לא רק סארי פלאח. לא בגללו הפסדנו", המשיך המאמן. "יכולנו לנצח את המשחק לפני. גם אחרי הכרטיס האדום יכולנו להמשיך לשחק ולא להפסיד. אני מבקש ממכם שתהיו מרוכזים".

"עשינו פעולות טובות, היו מצבים שבהם יצאנו טוב ללחץ", סיכם המאמן בנוגע להפסד למכבי תל אביב. "ידענו לסגור ולחפות אחד על השני. אם עושים את זה כקבוצה נצליח. צריך לעשות הגנה בתור קבוצה. אני לא מדבר על רביעיית ההגנה, אני מדבר על הקבוצה. אם נעשה הכל ביחד אז ננצח משחקים. אם המצב קשה אז זאת ההזדמנות שלכם להתעלות".

שחקנים אמרו לאחר האסיפה: "אריק דיבר היום מהלב. היה אפשר להרגיש שהוא מאוכזב, אבל זאת לא הייתה אסיפה כדי לפגוע בשחקן ספציפי. הוא באמת מאמין שאפשר לצאת לדרך חדשה". טאלב טואטחה ואביחי ידין לא התאמנו ובספק גדול למשחק.

שיימן נפגש עם בנאדו: "שוקל לעזוב"

מכבי חיפה בוואלה! ספורט

אריק בנאדו מאמן מכבי חיפה מאוכזב. ברני ארדוב
"אריק דיבר היום מהלב. היה אפשר להרגיש שהוא מאוכזב, אבל זאת לא הייתה אסיפה כדי לפגוע בשחקן ספציפי. הוא באמת מאמין שאפשר לצאת לדרך חדשה"/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully