וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שמואל שיימן נפגש עם בנאדו: "שוקל לעזוב"

9.1.2014 / 8:01

מגן מכבי חיפה התבקש להישאר. אם דמארי לא יגיע בינואר, יתנהל מו"מ להעברתו בקיץ. אוהדים התנצלו בפני טואטחה

one

חודש בדיוק לאחר שהחליט לעזוב את מכבי חיפה, המגן השמאלי שמואל שיימן יזם במהלך השבוע שיחה עם המאמן אריק בנאדו בנוגע לעתידו בקבוצה וסיפר כי הוא שוקל לעזוב. בנאדו הודיע לשיימן כי הוא מעוניין שיישאר בקבוצה, אך המגן הבהיר בשיחה כי ההחלטה תלויה בין היתר בדקות המשחק שיקבל במחזורים הקרובים. כזכור, לפני חודש פורסם בוואלה! ספורט כי שיימן הביע את מורת רוחו בחדר ההלבשה בעקבות מעמדו בקבוצה וטען כי הוא מעוניין לעזוב.

מאז החליטו בחיפה לשחרר את אחד המגנים, שיימן או גבאי (מבוקש אצל בן שמעון בהפועל תל אביב), כבר בינואר. בשלב זה טאלב טואטחה לא מתאמן ונמצא בספק גדול למשחק מול בני סכנין, מה שמגביר את הסיכויים ששיימן אכן יפתח בהרכב. שיימן מעוניין לעבור להפועל תל אביב או בית"ר ירושלים, שבשלב הזה מנסה לצרף שחקן אחר בעמדה שלו.

שמואל שיימן שחקן מכבי חיפה מתאמן. אדריאן הרבשטיין
מעוניין לעבור להפועל תל אביב או בית"ר ירושלים. שמואל שיימן/אדריאן הרבשטיין

כזכור, חיפה נמצאת בדילמה לגבי המגן השמאלי, משום שבתוך פחות מחודשיים היא אמורה להודיע לו האם היא מממשת את האופציה להארכת חוזהו בעוד שנתיים. "סביר להניח שטואטחה יעזוב באחת משתי העונות הבאות, ואין הרבה מגנים שמאליים בישראל. מצד שני, מדובר בהחלטה מקצועית של המאמן", הסבירו במועדון את השיקולים מאחורי ההחלטה שתתקבל בקרוב.

בנוגע לטואטחה, מאז ההודעה אתמול בעניין גינוי תופעת האלימות של קומץ אוהדים כלפי השחקן, התקשרו עשרות אוהדים לשחקן וביקשו להביע את אכזבתם מהתופעה. במועדון אמרו אתמול: "לא כל שחקן היה עושה מה שטאלב עשה נגד מכבי תל אביב. הוא עלה לשחק פצוע בידיעה שהוא מסכן את אזור המפשעה רק כדי לעזור לקבוצה. אם רוב הקהל תומך בו, הפרשה הזאת סגורה מבחינתנו".

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
טאלב טואטחה שחקן מכבי חיפה. קובי אליהו
"הוא עלה לשחק פצוע בידיעה שהוא מסכן את אזור המפשעה רק כדי לעזור לקבוצה". טאלב טואטחה/קובי אליהו

אתמול נפגשו יעקב שחר ועמוס לוזון בענייני המנהלת, אבל שוחחו גם בנוגע לעסקת עומר דמארי. השבוע אמורה להיערך פגישת העבודה שנדחתה מהשבוע שעבר ובה ישתתפו שחר והמאמן אריק בנאדו. שחר מעוניין לסגור את עסקת דמארי, לכאן או לכאן, כבר במהלך הימים הקרובים. אם העסקה לא תצא לפועל, חיפה תיכנס למשא ומתן עם לוזון לגבי מעברו בעונה הבאה. כפי שהצהיר במסיבת העיתונאים, אריק בנאדו לא פוסל חזרה של ויאם עמאשה, שדחה סופית את ההצעה מסימורג מאזרבייג'אן) וייתכן שהחלוץ יצטרף לסגל על חשבון שלומי אזולאי, שסיכם בבית"ר ירושלים ורק בעיות בנוגע לדמי ההשאלה (טביב רוצה השאלה בחינם, חיפה מסרבת) מונעות חתימה.

בחיפה לא פוסלים אפשרות לצרף קשר זר. "כל האופציות פתוחות, כולל זו שלא נצרף זר בכלל", אמרו במועדון. דינו אנדלובו עשוי לעבור בהשאלה לקבוצה בדרום אפריקה (על פי דיווחים בדרום אפריקה, סופר ספורט מעוניינת בשחקן), אם כי במכבי חיפה טוענים כי עד אתמול בבוקר לא קיבלו כל הצעה עבורו. הבלם אנדריי פיליאבסקי טרם סיכם את תנאיו בוולין לוצק, שביקשה מסוכנו לחדש עימה את הקשר בסוף השבוע הנוכחי.

עומר דמארי שחקן הפועל תל אביב. קובי אליהו
אם לא עכשיו, אז בסוף השנה. עומר דמארי/קובי אליהו

בנושא אחר: בעקבות הפרסומים בנוגע למעמדו של אריק בנאדו, במועדון ביקשו להבהיר כי "ההחלטה לגבי המשך דרכו של כל מועדון, תתקבל, באופן מסורתי, במחזורי סיום העונה". אם בנאדו יעזוב, חיפה תפנה לרוני לוי, שזכה עימה בשלוש אליפויות ברציפות ורשם הישג נאה באירופה כשהעפיל לשמינית גמר גביע אופ"א וחזר לארץ לראשונה מאז שעזב את אנורתוזיס פמגוסטה, אותה הוביל למאבק על האליפות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully