וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: שיימן רוצה לעזוב, בני יהודה רוצה את אנדלובו

8.12.2013 / 7:04

החלוץ סיפר: "לא פוסל חזרה, מחזיק בהצעה מפולין". חיפה תערים קשיים על שחרור המגן. גורם: "ידענו למה גיבינו את ראיוס"

one

אחרי פתיחת עונה צולעת במקצת, רשמה מכבי חיפה את ניצחונה הרביעי ברציפות בליגת העל אתמול (שבת) כשגברה על נועלת הטבלה, בני יהודה 0:2. מי שהוליך את הירוקים לניצחון היה רובן ראיוס שכבש צמד מצויין, זאת לאחר שרק בשבוע שעבר ספג נזיפה בחדר ההלבשה מאריק בנאדו ("תפסיק לאבד כדורים באמצע, כדאי שתהיה יותר אחראי"). הביקורות נגד הספרדי התחדדו, ופרסומים ביוון קבעו שהוא רוצה לעזוב (ראיוס: "אני מרוצה מאוד בישראל, אין לי מושג מהיכן הגיעו הפרסומים. כל כולי למען מכבי חיפה"), אבל אתמול היו דרושות לו רק עשר דקות כדי להשלים צמד ולהוכיח מדוע זכה למגננה בשבוע שעבר מראשי המועדון.

רובן ראיוס שחקן מכבי חיפה חוגג, מאחוריו שובל גוזלן. יוסי ציפקיס
הסתגר לאחר שננזף על ידי בנאדו/יוסי ציפקיס

כזכור, יממה לאחר שננזף במחצית המשחק מול עכו, במכבי חיפה החליטו לצאת להגנת השחקן כשאמרו בין היתר: "ראיוס סופג ביקורת כי הוא שחקן זר. השערים באירופה ונגד הפועל תל אביב מוכיחים איזה שחקן הגיע לפה". לאחר המשחק אתמול ראיוס שוב זכה לשבחים כשבמועדון העידו: "מאז התקרית ההיא הוא מעט הסתגר. בפעם הראשונה השבוע ראינו אותו מחייך. כנראה שידענו היטב למה גיבינו אותו".

שחקן נוסף שזכה לביקורת במהלך השבוע היה דינו אנדלובו, שלא הגיע למשחק מול עכו אבל אתמול נכח ביציע בבלומפילד, למרות שאינו מחויב להגיע למשחקי החוץ. בימים האחרונים קיבל החלוץ מסרים מבני יהודה שרוצה לקלוט אותו בחזרה, לאחר שכבר מכרה אותו בקיץ לירוקים תמורת סכום דמיוני של מיליון יורו. החלוץ הפתיע כשסיפר לחבריו לאחר המשחק: "אני לא פוסל חזרה לבני יהודה, אבל מעדיף לשחק בחו"ל. יש לי הצעה מפולין".

ללא קשר לאנדלובו, המועמד המוביל של אריק בנאדו נותר עומר דמארי. במכבי פתח תקוה מוכנים למעבר כזה ומוכנים להוריד משמעותית את תג המחיר שלו, שעומד על שלושה מיליון יורו. כזכור, בשבוע שעבר התבטאו בכירים במועדון כי במידה והוא ישוחרר מהפועל תל אביב, העסקה תיסגר.

בחזרה למשחק. הנה נתון סטטיסטי מעניין מאתמול: מאז חודש ינואר, כמעט שנה, מכבי חיפה לא הצליחה ליצור רצף של ארבעה ניצחונות רצופים. אז היא נוצחה במשחק החמישי על ידי בני יהודה. והתוצאה? בדיוק כמו במשחק אתמול, 2:0, רק בכיוון ההפוך. אחרי הניצחון אמש, במועדון החמיאו למגן טאלב טואטחה, שבשבוע שעבר בישל את שער הניצחון לשובל גוזלן, והשבוע הגביה את הכדור שסלל את הדרך לפנדל של ראיוס ולניצחון ראשון בבלומפילד על הזהובים, אחרי שלושה הפסדים רצופים במגרש הזה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
דינו אנדלובו שחקן מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
ישוב לבני יהודה, או יעזוב לפולין? אנדלובו/אדריאן הרבשטיין

ללא קשר ליכולת הטובה שלו, המגן שמואל שיימן שלא נכלל אתמול בסגל שוחח עם שחקנים בקבוצה ביום שישי ואמר להם לאחר האימון המסכם כי לראשונה העונה הוא שוקל לעזוב. אחד השחקנים סיפר: "שיימן מרגיש פגוע מאוד. הוא מבין שטואטחה נמצא בכושר טוב, אבל הוא לא חשב שיגיע לכאן ויישב ביציע גם כשאין מגן שמאלי אחר". כך או כך, חיפה צפויה להערים קשיים עלך שחרור המגן משום שאין בסגל שלה מגן שמאלי טבעי אחר.

בעניין טואטחה, כפי שפורסם בוואלה! ספורט בחודש ספטמבר המגן יקבל זימון, כנראה בחודש ינואר, לשיחות עם המועדון לגבי עתידו. לשיחות יוזמנו גם אדין צוצאליץ', עידן ורד ואייל משומר. כבר עכשיו ברור שהמגן ידרוש סכומים גבוהים ביחס לחוזה הנוכחי. אלון תורג'מן טרם חתם על החוזה החדש.

שחקן מכבי חיפה, שמואל שיימן. טל לוי
פגוע מאוד. שיימן/טל לוי

דאגה ממצבו של קינן, שיחמיץ את שחטאר

הבלם דקל קינן, שסבל משבר קטן במרפקו במהלך המשחק אתמול מול בני יהודה, יסיר את הגבס בימים הקרובים ויעבור גם בדיקת MRI. רק לאחר הסרת הגבס תתברר סופית חומרת הפציעה. בכל מקרה, הוא יחמיץ את המשחק מול שחטאר קרגאנדי ביום חמישי וייתכן מאוד שגם את המשחק מול רמת השרון ביום שני הבא. אדין צוצאליץ' יהיה מחליפו ואנדריי פיליאבסקי, שמחזיק בהצעה מאוקראינה, יחזור לספסל.

דקל קינן שחקן מכבי חיפה פצוע ביד. יוסי ציפקיס
יחמיץ את קרגאנדי. קינן לאחר הפציעה/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully