וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רמת השרון - אשדוד: גיא צרפתי חוזר להרכב

הקשר יחליף את בקל וינסה לסייע לקבוצתו להשיג ניצחון חוץ ראשון. שאבו לא יערוך שינויים, שבחון על הספסל (ש', 18:00)

ברני ארדוב
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
אין תמונה/מערכת וואלה, צילום מסך

טריוויה

* מפגשים בליגת העל: 5. 1:3 לאשדוד בניצחונות ועוד משחק אחד שנגמר בתיקו.

* אשדוד לא ניצחה עדיין את רמת השרון בחוץ. יש לה תיקו והפסד מולה.

* הניצחון של בני יהודה בשבוע שעבר הוריד את אשדוד למקום האחרון בטבלת משחקי החוץ, עם נקודה מ-21 אפשריות.

* מה שכן: בשני משחקי החוץ האחרונים אשדוד הבקיעה.

* רמת השרון ניצחה בכל 3 המשחקים שבהם לירן וקסברגר שפט אותה בבית.

לאתר דריבליסט

מפתחות והכנות

הפועל ניר רמת השרון:

רמת השרון תעלה למשחק בידיעה שניצחון יכול ליצור הפרש משמעותי בינה לבין הקו האדום ולתת לה הרבה חמצן בהמשך הדרך. בקבוצה ברמת השרון לא מתרגשים ממאזן החוץ הבינוני משהו של אשדוד ואומרים: "זה לא שיש לנו קהל אולטראס מאחורינו. הם קבוצה מצוינת בכל עמדה ואין קבוצה שלא קשה לה נגדם, כולל הגדולות. מתישהו גם מאזן החוץ של אשדוד ישתנה, נקווה שזה לא יהיה נגדנו. אנחנו רוצים ניצחון, לא נסתפק בתיקו".

חסן אבו זייד יערוך מחר את משחקו האחרון במועדון ולאחר מכן ימריא לקפריסין שם חתם בא.א.ק לרנקה עד לתום העונה. המאמן חיים שאבו לא צפוי לערוך שינויים בהרכב וה-11 שפתחו נגד רעננה יפתחו גם מחר. יוסי שיבחון החלים מהפציעה ויחזור לסגל אך יפתח על הספסל.

מ.ס. אשדוד:

במ.ס.אשדוד יודעים שניצחון חוץ ידביק את הקבוצה לחבורת הקבוצות שנאבקת על כרטיס לפלייאוף העליון. למרות מאזן חוץ עלוב של נקודה אחת מתוך 21 אפשריות בחוץ, מאמינים באשדוד שהמשימה אפשרית. המאמן ניר קלינגר הקרין לשחקניו קטעי וידאו ממשחקיה האחרונים של רמת השרון וציין בפני שחקניו את חשיבותו של המשחק מחר, כדי להיצמד לחלק העליון. קלינגר יחסר את הקשר רועי בקל, שצבר חמישה כרטיסים צהובים ובמקומו תורגל גיא צרפתי. גם בעמדת המגן השמאלי צפוי שינוי לעומת השבוע שעבר, כאשר ג'ואון אושאניווה שהחלים מפציעה צפוי לפתוח על חשבון עמירן שקלים. בחלק הקדמי יקבל בנצי מושל את חולצת ההרכב לצידם של דויד סולארי וירו בלו.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
חסן אבו זייד שחקן הפועל ניר רמת השרון. ברני ארדוב
משחק פרידה. אבו זייד/ברני ארדוב

יעמדו למבחן

הפועל ניר רמת השרון : עשהאל בן שבת

ירו בלו העונה הוא אחד החלוצים המשמעותיים בליגה. במגרש הקטן בגרונדמן הנוכחות שלו היא בלתי רגילה וליכולת של בן שבת והגנת רמת השרון להתמודד איתו תהיה השפעה מכרעת על ההתמודדות.

מ.ס. אשדוד: אופיר מרציאנו

השוער הצעיר חזר בשבועות האחרונים אל בין הקורות וכעת יצטרך לגלות יציבות ביכולתו בכדי שאשדוד תמשיך במומנטום החיובי שלה, בדרכה אל החלק העליון של הטבלה. מרציאנו, שסופסל למספר משחקים, חזר חד יותר וינסה לעזור לחבריו לצבור ניצחון חוץ ראשון העונה.

אופיר מרציאנו שוער מ.ס. אשדוד. מגד גוזני
ניצחון חוץ ראשון? מרציאנו/מגד גוזני

הרכבים משוערים

הפועל ניר רמת השרון: איתמר ניצן, קובי מוסא, עשהאל בן שבת, מאיר גבאי, אורי שטרית, תום משנרוב, חסן אבו זייד, בן רייכרט, בן בן יאיר, קני סייף, אמיר האדזיץ'.

מ.ס. אשדוד: אופיר מרציאנו, עופר ורטה, יא יא פטי, מיכאל סירושטן, ג'ואון אושאניווה (עמירן שקלים), אלכסנדר דווידוב, חאתם עבד אלחמיד, גיא צרפתי, בנצי מושל, דויד סולארי, ירו בלו.

הפועל ניר רמת שרון בוואלה! ספורט

מ.ס אשדוד בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully