וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבי לוזון: "אם אני שחר, היום אני קונה את דמארי"

יו"ר ההתאחדות התייחס לחלוץ הפועל ת"א: "הוא בין השלושה הטובים בארץ". על האלימות: "קבוצות יקבלו הפחתת נקודות"

ברני ארדוב

צפו בתוכנית "תמונת מחזור" ובפארודיה על בחירת מאמן לנבחרת הישראל

יושב ראש ההתאחדות לכדורגל, אבי לוזון, התראיין היום (חמישי) בגלי צה"ל והתייחס בין השאר לאלימות במגרשים. "בעקבות הדיון של נתניה ונצרת עקב הבלגן שהיה ביום שישי שעבר, תובע ההתאחדות משתתף בכל דיון ודורש החמרה בענישה. במקרה הזה הוא דרש הפחתת נקודות על תנאי, משהו שלא היה מקובל בעבר. אל תתפלאו אם מהר מאוד חלק מהקבוצות לא ישחקו בביתן וחלקן יקבלו הפחתת נקודות על תנאי ובפועל".

אבי לוזון יו"ר ההתאחדות לכדורגל. יוסי ציפקיס
"אין קשר בין הרשות השופטת אלינו בהתאחדות". אבי לוזון/יוסי ציפקיס

לוזון התייחס גם לבתי הדין, ונשאל לגבי הרפורמה שם. "למה צריך רפורמה בבית הדין?", המשיך לוזון. "הבאנו לפני יותר משנה את נשיא בית המשפט המחוזי בדימוס, אורי גורן. הגיע הזמן שיבינו שאין קשר בין הרשות השופטת אלינו בהתאחדות. גורן החליף חלק מהדיינים והוא מנהל את העסק ביד רמה".

יושב ראש ההתאחדות התייחס להנפת דגלי פלסטין במשחקי סכנין, ואמר: "אם הייתי יכול, ואני לא יכול, לתקן תקנה כנגד הנפת הדגלים, הייתי עושה זאת כי אני לא חושב שיש מקום לערב את הפוליטיקה בספורט. לא דגלים של פלסטין ולא של חמאס. לעניות דעתי אנחנו במדינת ישראל, וצריך לנוסס את דגלי ישראל. מה לעשות שזה לא נגד החוק, ולכן אני לא יכול לעשות כלום. העובדה היא שגם הנהלת סכנין והעירייה דיברו עם הקהלים שלהם ואמרו להם שהם נגד העניין".

עומר דמארי שחקן הפועל תל אביב. קובי אליהו
"לזה מכבי חיפה זקוקה". עומר דמארי/קובי אליהו

לסיום, לוזון נשאל האם לדעתו מכבי חיפה צריכה לרכוש את עומר דמארי, והשיב בנחרצות: "אם אני הייתי יענקל'ה שחר, הייתי היום בבוקר שם צ'ק של מיליון וחצי יורו להפועל תל אביב ומכבי פתח תקוה, ומחתים אותו לחמש שנים. הוא בין השניים או שלושה שחקנים הטובים בארץ, ולזה מכבי חיפה זקוקה כדי להיות במקום שהיא צריכה להיות בו. חשוב לכדורגל הישראלי שגם מכבי חיפה, הפועל תל אביב ובית"ר ירושלים יהיו בצמרת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully