וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"משרד הספורט מבודד אותנו מהחלטות היסטוריות"

יו"ר הוועד האולימפי יגאל כרמי נפגש עם ח"כ עמרם מצנע. משרד הספורט: "עצוב שהם בוחרים להתבונן מהצד על הפרויקטים"

"מי שמבודד את הספורט משותפות בעשייה הוא משרד הספורט. אנחנו מחוץ לעשייה הספורטיבית ולהחלטות היסטוריות. פרויקטים רבי משמעות כוועדת לובצקי ופרחי הספורט הם פרויקטים היסטוריים . אנחנו לא שותפים להם, ואנחנו לא מכירים את התוכניות שלהם. איני זוכר מתי בעבר החליטו לתקצב כ-370 מיליון ש"ח לקידום הספורט, אנחנו אנשי הספורט לא מעורבים. פנינו לבג"צ כי הגענו למסקנה שאין מוצא", כך אמר היום יגאל כרמי יו"ר הוועד האולימפי בישראל ליו"ר ועדת החינוך, התרבות והספורט ח"כ עמרם מצנע שהתארח בוועד האולימפי עם חברי הוועדה בראשה הוא עומד.

היו"ר כרמי ציין במהלך הפגישה בסיפוק כי במחזור לונדון, האמצעים הכספיים שעמדו לטובת ההכנות האולימפיות היו מספקים, והודה על כך למנהל הספורט. במסגרת הביקור סיירה הוועדה בחוויה האולימפית. בסיור השתתפו גם יעל ארד המדליסטית האולימפית הראשונה של ישראל וחברת הנהלת הוועד האולימפי וח"כ יואל רזבוזוב.

אריה זייף, יגאל כרמי, יעל ארד, עמרם מצנע ויורם ארנשטיין.. הוועד האולימפי,
"פנינו לבג"צ כי הבנו שאין מוצא". הפגישה עם ח"כ מצנע/הוועד האולימפי

בסיום הסיור כתב מצנע בספר האורחים: "חוויה מיוחדת במינה, הנותנת הזדמנות לבחון טוב יותר את רוח האדם היכול להתגבר על קשיים, מכשולים ולפרוץ את תקרת הזכוכית. זה המקום לבני נוער ומבוגרים לספוג את היכולת להציב מטרות, לחלום להשיגם ולנצח. אין לי ספק שבעשייה נכונה אנחנו יכולים להציב יעדים ולהשיגם בשטח האולימפי".

יו"ר הוועדה ח"כ עמרם מצנע סיכם את הדיון ואמר: "הוועדה תתכנס לדיון בספורט האולימפי, ותעקוב אחרי מימושו המהיר של חוק המועצה הלאומית לספורט".

ממשרד הספורט נמסר: "משרד הספורט שמח שגם הוועד האולימפי הפנים כי משרד הספורט מקדם בימים אלה פרוייקטים היסטוריים רבי משמעות. עם זאת, מפתיע ומאכזב לגלות שהוועד האולימפי, שאמור לראות את טובת הספורט, הספורטאים, הילדים והנוער, בוחר, מסיבותיו שלו, להתבונן מהצד על הפרוייקטים האלה במקום להיות שותף להם. משרד הספורט הצהיר פעמים רבות, לרבות בהחלטת הממשלה בנושא "פרחי הספורט" כי הוא רואה בוועד האולימפי שותף בפרוייקט, ולמרות שיו"ר הוועד האולימפי דחה את הצעתינו להצטרף לצוות ההיגוי, הוא מוזמן לחזור בו מהחלטתו ולהצטרף כחבר בצוות ההיגוי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully