וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יש פתרון? מכבי פתח תקוה הציעה פיצוי תמורת אסולין

9.1.2014 / 11:08

אחרי הפיצוץ, הלוזונים מנסים למצוא פשרה והציעו 60 אלף שקל. בהפועל מתעקשים: "לא ישוחרר". אוביפולה ינחת בישראל

one

אחרי שנפגש אתמול (רביעי) עם ראשי הפועל פתח תקוה והושעה מקבוצתו, ראשי מכבי פתח תקוה הודיעו הלילה לליאור אסולין כי נכון לעכשיו העסקה לא תצא לפועל, אלא אם כן ישיג בעצמו שחרור מקבוצתו. אלא שהבוקר חלה התפתחות בעניין כשבמועדון החליטו להציע להפועל פתח תקוה פיצוי כספי, כ-60 אלף שקל, תמורת הגעתו. הפיצוי הוצע ישירות לבקרת התקציבים, ולא לפתח תקוה עצמה, וזאת בעקבות העובדה שזו נמצאת בקשיים כלכליים.

בהפועל טוענים כי קבוצות הציעו פיצוי גבוה יותר, מאה אלף שקל, ונתקלו בסירוב. לאחר הפיצוץ אתמול, בשני המועדונים מתכוונים לקחת צעד אחורה בנוגע לעסקה, וביום ראשון תוגש כנראה הצעה רשמית נוספת תמורת החלוץ. כזכור, אתמול הודיע בעלי הפועל, אבי ללוז, כי השחקן מושעה ולא קיים סיכוי לעסקה הזאת. בעקבות ההתפתחויות האחרונות, בהפועל הודיעו היום: "הוא לא ישוחרר תמורת שום סכום".

ליאור אסולין הפועל פתח תקוה חוגג עם מאמן ניסן יחזקאל. קובי אליהו
"לא ישוחרר תמורת שום סכום". ליאור אסולין עם ניסן יחזקאל/קובי אליהו

כפי שפורסם אתמול בוואלה! ספורט, פתח תקוה מנהלת מגעים עם החלוץ הניגרי אובינה אוביפולה ואמש סוכם עם סוכנו כי הוא יגיע בימים הקרובים לישראל, ללא קשר לעסקת אסולין. החלוץ הניגרי בן ה-26, שבעונה שעברה הוזכר כמועמד למכבי חיפה וגם ניהל מגעים עם הפועל באר שבע, כבש העונה ארבעה שערים במדי היברניאנס המלטזית. הניגרי הפך בעונות האחרונות לאחד המבקיעים המצטיינים במלטה ובעונת השיא שלו, 2011/12, כבש 34 שערים.

הבלם פרננדר קסאי ממשיך להתאמן בשורות הקבוצה. אם קסאי לא יחתום, קיימת אפשרות שהמועדון לא יחתים בלם כלל. "רק אם יגיע לכאן בלם בשתי רמות מעל ניצן דמארי, נחתים אותו. אחרת נישאר עם שלושה בלמים: דמארי, אלבז והרצג", אמרו במועדון. אם יגיעו שני זרים, עמנואל אוגודה ישוחרר ויעבור בהשאלה לקבוצה אחרת, כנראה בליגה הלאומית.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully