וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסולין נפגש עם מכבי פתח תקוה, ללוז: "לא נשחררו"

8.1.2014 / 17:15

חלוץ הפועל פ"ת מנהל מגעים עם היריבה העירונית, קבוצתו זועמת והשעתה אותו. ללוז: "הוא יישאר בקבוצה עד תום העונה"

one

מכבי פתח תקוה מנהלת מגעים עם חלוץ הפועל פתח תקוה, ליאור אסולין. השחקן, שהוזכר גם כמועמד להצטרף להפועל עכו, עשוי לסכם את תנאיו הכספיים ולהצטרף. אסולין, שכבר שיחק במכבי פתח תקוה, שוחח הערב עם אנשי הקבוצה שהודיעו לראשי הפועל פתח תקוה כי השחקן סיכם אצלם. התנאי לעסקה הוא שחרורו מהיריבה העירונית. גורם במועדון אישר את הידיעה, ואמר הערב: "סיכוי טוב שאסולין יהיה שחקן שלנו". כעת לוחצים במועדון על הפועל פתח תקוה להעביר את שחרורו עוד היום, כדי שיעבור מחר בבקרת התקציבים.

אלא שבהפועל פתח תקוה כלל לא משתפים פעולה בנושא, וזועמים על השחקן. בקבוצה החליטו להשעותו עד הודעה חדשה והוא לא יהיה בסגל למשחק הקרוב נגד מכבי נתניה. הבעלים של הקבוצה, אבי ללוז מסר בתגובה: "יש לי הרבה סימפטיה וכבוד לאנשים שמנהלים את מכבי פתח תקוה אבל בשום מועדון בעולם אסור לפנות לשחקן תחת חוזה. אבל ללא קשר לכך החלטתי שליאור אסולין לא יקבל את השיחרור והוא יישאר בהפועל פתח תקוה עד תום העונה ולא יעבור למכבי פתח תקוה או הפועל עכו".

במקביל, במכבי פתח תקוה מנהלים מגעים עם החלוץ הניגרי אובינה אוביפולה והוא עשוי להגיע בקרוב לישראל. החלוץ הניגרי בן ה-26, שבעונה שעברה הוזכר כמועמד למכבי חיפה וגם ניהל מגעים עם הפועל באר שבע, כבש העונה ארבעה שערים במדי היברניאנס המלטזית. הניגרי הפך בעונות האחרונות לאחד המבקיעים המצטיינים במלטה ובעונת השיא שלו, 2011/12, כבש 34 שערים. במקביל, בפתח תקוה עדיין מנסים לנסות לשכנע את נציגיו של הסרבי ניקולה קומאזץ להביאו ליום התרשמות.

ליאור אסולין הפועל פתח תקוה. ניב אהרונסון
יצטרף ביממה הקרובה? ליאור אסולין/ניב אהרונסון

אמש הגיע לישראל בלם לה מאן, פרננדר קסאי בן ה-26, שהצטרף לאימוני הקבוצה ועד סוף השבוע תתקבל החלטה לגביו. הוא שותף בעונה שעברה ב-21 משחקים בליגה השנייה בצרפת.

בעקבות הגעת קסאי והכוונה לצרף חלוץ, עלתה אפשרות לשחרר את הקשר עמנואל אוגודה. הדבר הזה יקרה אם יצטרפו בלמים וחלוץ זרים. רועי דיין שהיה פצוע לאחרונה לא משוחרר בשלב זה. אלרואי כהן עמור לקבל בקרוב הודעת שחרור, לאחר שהתברר שהוא לא יחזור גם למשחק הקרוב.

הקשר הוותיק יוסי אופיר, 35, שקיבל כבר לפני מספר שבועות הודעה שעליו לחפש קבוצה סיכם את תנאיו במכבי יבנה והוא יעבור לקבוצה מהליגה הלאומית בה גם משחק אחיו הצעיר יניב.

שחקני הקבוצה נטלו אמש חלק בלווית אימו ז"ל של מנהל הקבוצה עמי פאן. "עמי אדם יקר ונחשב לאבא של כולנו. נתמוך בו ונלווה אותו ברגעים הקשים", אמרו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
ייטב לוזון מאמן מכבי פתח תקוה. קובי אליהו
חיזוק להתקפה. לוזון/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully