וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב תארח את בית"ר מחוץ לבלומפילד

האדומים נענשו ברדיוס עם קהל בפועל אחרי שהדיון בהתפרעות האוהדים בדרבי חזר לבית הדין המשמעתי. כמו כן, הקבוצה נקנסה ב-35 אלף שקל בפועל ו-30 אלף שקל על תנאי

חדשות קשות להפועל תל אביב הבוקר (חמישי): הקבוצה נענשה על ידי בית הדין המשמעתי של ההתאחדות לכדורגל בעונש רדיוס עם קהל במשחק הביתי הבא נגד בית"ר ירושלים בעוד שבועיים. העונש אמור היה לחול על משחקה בסוף השבוע הקרוב נגד הפועל חיפה, אבל האדומים ערערו על ההחלטה ובית הדין העליון ביטל את העונש והחזיר את הדיון לבית הדין המשמעתי. כאמור, זה קיבל שוב את ההחלטה המקורית כמעט במלואה.

אוהדי הפועל תל אביב. קובי אליהו
נודדים לנתניה? אוהדי הפועל תל אביב/קובי אליהו

בנוסף, ספגה הקבוצה קנס כספי בגובה 35 אלף שקל בפועל ו-30 אלף שקל על תנאי. כזכור, במשחק הדרבי האחרון זרקו האוהדים חפצים בסיום המשחק ובעקבות חגיגת השער של ערן זהבי שחגג מולם עם תנועת אקדחים. הדיין הפעיל עונש על תנאי שעמד לחובת הקבוצה מחודש מאי 2013 אחרי שהפועל תל אביב הואשמה בסעיף דומה בדרבי שבו הפסידה 4:2 כשאז ספגו האדומים קנס והוארך העונש על תנאי על חשבון הטלת עונש רדיוס.

כזכור, אחרי ההחלטה בהפועל תל אביב הביעו תמיהה מדוע בדו"ח השופט של המשחק לירן ליאני לא צוינה התפרעות האוהדים, ואילו משקיף המשחק יריב טפר, שגם נקרא להעיד, כתב בפירוש כי על כל צוות השיפוט נזרקו חפצים. אלא שערעורה של הקבוצה נדחה, והוחלט להענישה, אך לרוע מזלה העונש יחול על המשחק המסקרן מול בית"ר ירושלים שעשוי כעת לעבור לאצטדיון החדש בנתניה.

במהלך הדיון ביקש בא כוח הפועל תל אביב, עו"ד עמית פינס, שבמידה ויחליט בית הדין להפעיל את עונש התנאי, זה לא יקרה במשחק מול בית"ר ירושלים, אך טענה זו נדחתה בפסק הדין של הדיין ישראל שמעוני.

"כפי שטענו עוד לפני הדיון הראשון, מדובר בעונש בלתי מידתי ומופרז, שאינו עולה בקנה אחד עם ענישה של קבוצות אחרות במקרים דומים ואף חמורים יותר", נמסר מהפועל תל אביב, "המועדון יערער על ההחלטה לבית הדין העליון שכן מדובר בהחלטה שגויה ומחמירה בייחוד לאור העובדה שבית הדין העליון מצא פגמים בהליך המקורי שכעת גורמים נזקים נוספים לקבוצה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully