וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כעס ביונייטד: סמולינג התחפש למחבל מתאבד

תמונת המגן התפרסמה ב"סאן" וגרמה לתרעומת, סמולינג התנצל. ביונייטד חוששים ששחקנים בכירים ירצו לעזוב

אם לא די בצרות שפוקדות את מנצ'סטר יונייטד, כריס סמולינג לא מוסיף הבוקר (חמישי) שקט למועדון. המגן החליט להפתיע את חבריו במסיבת תחפושות שאליה הופיע כמחבל מתאבד וגרם ללא מעט תרעומת כשתמונתו הופיעה על שערו של העיתון "הסאן" שם הוא תואר כאידיוט על המעשה. בין השאר נראה סמולינג בתמונה עם טלפון סלולארי שכרוך סביב חזהו וכבלים סביב גופו. כמו כן הוא נשא על גופו בקבוקים של יגרמאסטר ורד בול וכן כפייה על ראשו.

כריס סמולינג, שחקן מנצ'סטר יונייטד, מחופש למחבל מתאבד. מתוך "סאן", סריקה
ספג לא מעט ביקורות. סמולינג/סריקה, מתוך "סאן"

זמן קצר אחרי התקרית יצא להגנתו מנהלו שהתנצל בשמו: "כריס וחברתו התארחו במסיבת תחפושות כדי לחגוג את הכריסמס יחד עם חברים טובים בביתו. זו הייתה החלטה חסרת רגישות שלא גרמה לשום נזק והוא מתנצל אם נגרמה פגיעה כלשהי".

ובינתיים ב"גארדיאן" טוענים שדייויד מויס צריך להתמודד גם עם רצונם של מספר שחקנים בכירים לעזוב בסיומה של העונה, שכן אותם שחקנים לא ממש בטוחים שהמאמן הסקוטי יוכל להוציא את העגלה מהבוץ אחרי רצף שלושת ההפסדים. רק השבוע התברר שנמניה וידיץ', למשל, הביע את רצונו לעזוב בקיץ האחרון את הקבוצה, אבל בסופו של דבר שוכנע להישאר. סוכנו אמר לפני משחק ההפסד לסנדרלנד: "כרגע אנחנו לא מעוניינים לדבר על הארכת החוזה עם מנצ'סטר יונייטד".

חאבייר הרננדס, טום קלברלי, דני וולבק שחקני מנצ'סטר יונייטד. GettyImages
גל עזיבות? שחקני יונייטד עגומים/GettyImages

גם עתידו של פטריס אברה לא ברור שכן המגן הצרפתי מסיים את חוזהו בסיומה של העונה. השחקנים עצמם כבר מבינים שאם לא יבוא שינוי בקרוב מבחינת התוצאות, המצב עשוי להחריף עוד יותר, בעיקר בגזרת האוהדים. "אני יכול להבין למה האוהדים מודאגים", הודה דני וולבק. "אנחנו צריכים לחזור לעצמנו ופשוט לנצח במשחקים הבאים. קשה לי להצביע מה השתנה מאז סוף העונה. בשנה שעברה זכינו באליפות ואנחנו יודעים שהעקביות במשחק שלנו היא לא מספיקה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully