וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע צרפתי: 2:5 לפ.ס.ז' על ברסט, שלושער לזלאטן

החלוץ השבדי פתח את 2014 עם שלישייה כבר במחצית הראשונה. גם מוטה ולאבצי כבשו מול היריבה מהליגה השנייה

אחרי שתי דחיות, משחק הגביע בין ברסט לפריס סן ז'רמן, שתוכנן תחילה ליום ראשון ואז הועבר לשלישי, נערך הערב (רביעי) ובו ניצחה האלופה 2:5 במגרשה של היורדת לליגה השנייה. לורן בלאן עלה למשחק הראשון שלו ב-2014 עם שלישייה קטלנית בהתקפה, כשאדינסון קבאני ואסקיאל לאבצי הצטרפו לזלאטן איברהימוביץ'. השבדי המשיך מאותה נקודה בה סיים את השנה הקודמת, כשהפציץ שלושער כבר במחצית הראשונה.

הגשם שגרם לדחיית המשחק, ירד ללא הפסקה, אבל איתו נפלו גם השערים. מקסוול העביר כדור מצד שמאל בדקה ה-10 וזלאטן המשיך עם החלק החיצון פנימה מ-12 מטרים בנונשאלנטיות גמורה. טיאגו מוטה, שסיכם על הארכת חוזהו בפ.ס.ז', הכפיל בדקה ה-15, כשבנואה לסואמייה צימק עם סיומת נהדרת בדקה ה-33. למרות זאת, שש דקות לאחר מכן זלאטן נותר חופשי במצב נייח כדי לכבוש ובדקה ה-42 קבאני הגיש לו כדור על מגש של כסף כדי לסגור שלושער מהיר. דקה לאחר ההפסקה, איברהימוביץ' עבר לתפקיד המבשל וסידר לאסקיאל לאבצי שער. ג'ונתן אייטה המתיק את הגלולה דקה לסיום, פ.ס.ז' לשלב 1/16 ותפגוש שם את מונפלייה.

זלאטן איברהימוביץ' שחקן פריס סן ז'רמן. רויטרס
לא התרגש מהשערים. זלאטן איברהימוביץ'/רויטרס

* במשחק השלמה מהמחזור ה-17 בליגה הצרפתית, סנט אטיין ניצחה 0:1 את אוויאן משער של רומן המומה בדקה ה-22. בעקבות הניצחון עלתה המארחת למקום החמישי עם 33 נקודות, בעוד אוויאן נותרה במקום ה-16 עם 20 נקודות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully