וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע הליגה: מנצ'סטר סיטי הביסה 0:6 את ווסטהאם

הסיטיזנס עשו צעד ענק בדרך לגמר אחרי שלושער של נגרדו (12, 26, 49) ושערים של טורה (40) ודז'קו (50, 89). הגומלין בעוד שבועיים

זה היה אחד המשחקים הכי קלים של מנואל פלגריני העונה, וקשה להאמין שהוא ציפה שמנצ'סטר סיטי שלו תפרק לחתיכות את ווסטהאם במשחק הראשון במסגרת חצי גמר גביע הליגה. זה נגמר ב-0:6 ענק שהחזיר מעט את מצב הרוח אחרי ה-1:1 נגד בלקבורן בגביע שכפה משחק חוזר.

שחקני מנצ'סטר סיטי חוגגים. Clive Mason, GettyImages
שלטו מהרגע הראשון. שחקני סיטי חוגגים/GettyImages, Clive Mason

אלברו נגרדו שהיה מעל כולם הבקיע שלושער (12, 26, 49) ויחד עם שערים של יאיא טורה (40) ואדין דז'קו (50, 89), הסיטיזנס השיגו יתרון משמעותי לקראת הגומלין בעוד שבועיים. מנגד, הפטישים ממשיכים לצלול ואחרי החמישייה המפתיעה שספגו מנוטינגהאם בגביע, הם השלימו משחק שישי ברציפות ללא ניצחון בכל המסגרות.

מהלך המשחק

כדור עומק של יאיא טורה הגיע עד אלברו נגרדו שהשתחל בין שני הבלמים של ווסטהאם והמשיך עם בעיטה חדה בנגיעה פנימה כדי לקבוע 0:1 מוקדם לסיטי כבר בדקה ה-12. עשר דקות לאחר מכן סיטי הגיעה להזדמנות מצוינת כאשר סמיר נאסרי בעט כדור נהדר מקצה הרחבה, אבל אדריאן, שוער ווסטהאם, הדף. בדקה ה-26 הגיע השני של סיטי, ושוב זה היה נגרדו. חור גדול בהגנה של ווסטהאם אפשר לאדין דז'קו להכניס מצוין לנגרדו ששוב עשה את התנועה בצורה נפלאה וסיים עם בעיטה לפינה הרחוקה. השער היפה של המשחק (דקה 40) הגיע כאשר טורה דהר חצי מגרש באין מפריע אחרי בלבול בין מקרטני וטיילור וסיים עם בעיטה חדה פנימה כדי להבקיע את השלישי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
יאיא טורה שחקן מנצ'סטר סיטי חוגג עם דויד סילבה. Clive Mason, GettyImages
מהלך אישי מצוין. טורה/GettyImages, Clive Mason

המחצית השנייה נפתחה בדיוק איך שהסתיימה הראשונה, וזה אומר עם עוד כדור ברשת. בדקה ה-49 ווסטהאם הסתבכה כשכדור קרן הוביל למסירה של סילבה לנגרדו, שבעט בפעם השלישית פנימה והעלה ל-0:4. נגמר? ממש לא. מהלך קבוצתי נפלא שהסתיים עם כדור רוחב של גאל קלישי למרכז הרחבה היישר לדז'קו שהמתין ודחק סידר את החמישי של סיטי. מנואל פלגריני החליט להוריד מעט את הרגל מהגז, וניצל את התוצאה הגבוהה כדי לשלב את הפורטוגלי בן ה-18 מרכוס לופס שנכנס כמחליף בדקה ה-73 וערך הופעה ראשונה העונה במדי סיטי. הפינאלה היה שייך לעקב של לופס שסידר לקולארוב בישול היישר לדז'קו שהבקיע את השישי.

הרכבים

מנצ'סטר סיטי: קוסטל פנטילימון, וינסנט קומפני, פאבלו סבאלטה, ג'וליאן לסקוט, גאל קלישי, סמיר נאסרי, חאבי גרסיה, דויד סילבה (מרכוס לופס 73), יאיא טורה (מרטין דמיצ'ליס 66), אלברו נגרדו (אלכסנדר קולארוב 79), אדין דז'קו.

ווסטהאם: אדריאן, ג'ורג' מקרטני, ג'ואי אובריאן (ראט 75), גי דמל, רוג'ר ג'ונסון, מת'יו טיילור, מארק נובל (אלו דיארה 57), מוחמד דיאמה, סטיוארט דאונינג, ג'ו קול, מודיבו מייגה (קרלטון קול 46).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully