וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיוויד בלאט: ”סופו יחסר לנו, נצטרך לחפות עליו”

מאמן מכבי תל אביב מתייחס למשחק הקרוב מול קובאן (ה', 21:00, ישיר באתר) ועל המצוקה מהיעדרותו של סופוקליס שחורציאניטיס

מכבי תל אביב תעלה מחר (חמישי, 21:00, שידור ישיר באתר) למשחק הבכורה הביתי שלה בטופ 16 מול קובאן במטרה להשיג ניצחון שני בסיבוב השני של ביורוליג. בצל החדשות הרעות שדיווחו על כך שהסנטר סופוקליס שחורציאניטיס ייעדר בין עשרה ימים לשבועיים לאחר שאובחן עם נקע בקרסול שמאל, הצהובים יעלו בפעם השלישית העונה לשחק מול הרוסים.

במסיבת העיתונאים לקראת המשחק אמר המאמן דיוויד בלאט: "העובדה שאנחנו משחקים בבית וגם נגד קובאן, שמולה שיחקנו פעמיים בשלב הראשון, לא מקלה עלינו וגם לא עושה את העסק פשוט יותר. אני בטוח שיהיה פה משחק חזק וטוב. אני מקווה שהקהל שלנו יבוא לתמוך בנו כמו שהוא יודע. כל משחק זה משחק חשוב, בטח בטופ 16 של היורוליג".

על מכת הפציעות אמר המאמן: "כל הקבוצות ברמה הזו של היורוליג מחזיקות או דואגות לשמור על סגל רחב ואיכותי. כשאתה משחק בין 65 ל-70 משחקים בשנה דברים קורים, יש שחיקה, יש בלאי, יש פציעות ויש גם הרבה הזדמנויות לשחקנים שונים לבוא לידי ביטוי ולתרום לקבוצה. גם אם מישהו לא היה בולט או שותף או נחשב בחודש הראשון זה לא אומר שבהמשך הוא לא יכול להיות שחקן חשוב. בטח ובטח בקבוצה שלנו, שאף אחד לא נשכח וכל שחקן צריך להיות מוכן בזמן שקוראים לו, ועלינו הצוות תמיד להשאיר את כולם 'בחיים' כדי לאפשר להם להתכונן להזדמנויות האלה".

דיוויד בלאט מאמן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
מחכה לו עוד מבחן חשוב. דיוויד בלאט/ברני ארדוב

על פציעת שחורציאניטיס הגיב בלאט: "פציעות כאלה אף פעם לא באות בזמן אבל זה חלק מהעסק, זה לא החלק היפה של העסק אבל זה משהו שצריכים להיות מוכנים אליו. אין ספק שסופו הוא מרכיב חשוב מאוד במשחק שלנו, בקבוצה שלנו. אבל נצטרך לחפות עליו. גם בכמה מהלכים פשוטים, סופו זה אדם שנותן את הטון במשחק. הוא יחסר, אין ספק.

"יש סטטיסטיקה כמו נקודות וריבאונד ויש סטטיסטיקה אחרת שקובעת תרומה של שחקן במשחק ועל המשחק כולו, שלא דווקא רואים בסטטיסטיקה הקרה. וסופו בהחלט אחד השחקנים שנותנים הרבה דברים ומשפיע בהרבה אספקטים על המהלך של המשחק. צריך לנצל את הכלים האחרים כדי לעבור את הזמנים האלה".

על הפציעה הממושכת של שון ג'יימס אמר בלאט: "הוא רצה לשחק, אני לא נתתי לו. לא הרגשתי שהוא מוכן. ואנחנו חייבים את שון בריא פיזית לשחק, ואני מקווה ומאמין שהוא יכול לתרום לנו".

שחקן מכבי תל אביב שון ג'יימס. קובי אליהו
ג'יימס באימון/קובי אליהו

לפני מסיבת העיתונאים אמר שון ג'יימס, שהחלים מפציעה טורדנית בגבו, לערוץ הספורט: "היה לי זמן לנוח וזה מרגש לחזור. כמובן שאני מוכן לאתגר, אני משחק כדורסל כבר הרבה זמן. סופו הוא חלק חשוב בקבוצה, אבל אנחנו צריכים להתאם את עצמנו. כל אחד יצטרך לתת יותר בגלל ההיעדרות שלו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully