וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תומר שטיינהאור: "ראו כמה חסרים גבוהים לנבחרת"

8.1.2014 / 12:23

האגף המקצועי באיגוד הכדורסל ערך אימון פתוח לנבחרת הגבוהים. אריק שיבק: "יגיעו מפה שחקנים לנבחרת הבוגרת"

האגף המקצועי באיגוד הכדורסל ערך היום (רביעי) אימון פתוח במכון וינגייט בו הציג את נבחרת הגבוהים של ישראל. את האימון העביר ראש האגף המקצועי אריק שיבק לצד שחקן העבר של נבחרת ישראל תומר שטיינהאור. בין השחקנים שהשתתפו באימון היו שחקני ליגת העל עידן זלמנסון מבני הרצליה, דניאל איידן ממכבי ראשון לציון ועמית ביר-כץ ממכבי אשדוד ושחקנים מוכשרים נוספים ביניהם תומר גינת מעירוני נהריה ואליה סרור שחקן האקדמיה של איגוד הכדורסל.

נבחרת הגבוהים של ישראל. ברני ארדוב
פרויקט מבורך. נבחרת הגבוהים של ישראל/ברני ארדוב

"זו מסגרת שעובדת כבר חודש וחצי ביחד", סיפר אריק שיבק על העבודה עם הצעירים, "יש פה שתי קבוצות, גארדים בוגרי האקדמיה ונבחרת הגבוהים משתי הליגות הראשונות. היום יכולתם לראות שיש גבוהים בארץ, יותר טובים או פחות טובים, אבל יש. באגף המקצועי החלטנו להרים את הכפפה ולהקים את המסגרת הזאת. בהתחלה היינו עם רק 10 שחקנים והיום כבר קפצנו ל-16, כשעוד מספר שחקנים יצטרפו בהמשך. זו לא מסגרת נוקשה של נבחרת, לא עובדים פה חמש על חמש אלא בעיקר עם יסודות.

על העתיד של השחקנים הגבוהים בנבחרות ישראל אמר שיבק: "לדעתי מספר שחקנים יגיעו מפה לנבחרת הבוגרת בשנים הבאות. שחקנים גבוהים מתפתחים לאט בדיוק כמו תומר שטיינהואר שבגיל 15-16 היה נראה כמו לולב ואחרי כמה שנים הפך לישראלי בולט".

תומר שטיינהאור הוסיף: "היום ראיתם שיש גבוהים בארץ. כולם חושבים שאין. הבעיה היא שהם לא משחקים ולא זוכים לקבל את ההזדמנות שלהם. זה שקמה פה מסגרת לגבוהים זה טוב והכוונה מבורכת, אבל אם הם לא ישחקו, אנחנו נפסדים אותם. כולם ראו כמה חסרים לנבחרת ישראל שחקנים גבוהים בקיץ האחרון".

אריק שיבק עם תומר שטיינהואר. ברני ארדוב
תומר שטיינהאור: "יש גבוהים בארץ"/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully