וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קווין דוראנט: "לא יכולים לשחק רבע אחד בכל משחק"

48 נקודות של כוכב הת'אנדר לא הספיקו לניצחון ביוטה: "יותר מדי טעויות מנטאליות". פופוביץ': "היה הכי קל לוותר". פורטלנד וסקרמנטו שברו שיא נקודות לרבע

12 משחקים היו הלילה (בין שלישי לרביעי) ב-NBA, כשהמשחק המעניין ביותר היה בפדקס פורום בממפיס שם ניצחה סן אנטוניו את הגריזליס 108:110 בתום הארכה. מאנו ג'ינובילי קלע סל ניצחון 1.8 שניות לסיום, אחרי שהקבוצה הביתית חזרה מפיגור 12 פחות מ-2 דקות לסיום הזמן החוקי.

"אמרתי לשחקנים בתחילת ההארכה שמדובר בתחרות מנטאלית", אמר גרג פופוביץ', מאמן סן אנטוניו בסיום, "הכי קל היה להפסיד את המשחק אחרי שאיבדנו את היתרון הזה. היה הכי קל להוריד את הראש. הדבר הכי חשוב היה לשכוח ממה שהיה ולהמשיך הלאה". טים דאנקן הוסיף: "היה להם כמה מהלכים גדולים בסיום המשחק. לדעתנו היו כמה עבירות שלא נשרקו, אבל הם שיחקו התקפה אחרי התקפה ואנחנו לא. לא היינו בפוקוס למשך דקה, אבל ידענו לחזור לעצמנו בהארכה ומצאנו דרך לנצח".

פורוורד סן אנטוניו ספרס טים דאנקן. AP
טים דאנקן: "ידענו לחזור לעצמנו בהארכה"/AP

שתי הפתעות גדולות נרשמו הלילה. הראשונה הייתה בסולט לייק סיטי שם יוטה ג'אז ניצחה את אוקלהומה סיטי ת'אנדר 101:112 למרות הצגה מרשימה של קווין דוראנט שקלע 48 נקודות. "נלחמנו, אבל אנחנו לא יכולים לשחק רק רבע אחד בכל משחק. עשינו יותר מדי טעויות מנטאליות, והם גרמו לנו לשלם על זה".

עם כל הכבוד להצגה של דוראנט, מי שקיבל את רוב הכבוד אחרי המשחק היה גורדון היוורד שהפציץ 37 נקודות (13 מ-16 מהשדה) והוסיף 11 ריבאונדים ו-7 אסיסטים, "הייתי בזון קטן הלילה. כיף להיות שם. עד כה זאת עונה קשה לקליעה בשבילי". דוראנט פירגן לשחקן שממול ואמר: "הוא עשה כל מה שהוא רצה. הוא נע, חתך, והזין את כולם, והם ידעו לפתוח את המשחק בשבילו".

שחקני יוטה ג'אז גורדון הייוורד (שמאל) טריי בורק (ימין). רויטרס
גורדון הייוורד: "הייתי בזון קטן הלילה"/רויטרס

ההפתעה השנייה הגיעה בבירת קליפורניה, סקרמנטו, שם הקינגס ניצחו את פורטלנד שהחלה לאבד גובה 119:123. הסיפור של המשחק היה ברבע האחרון במהלכו ניפץ דמיאן לילארד מהבלייזרס את שיא המועדון לנקודות לרבע שקבע טרי פורטר ב-1992 כשקלע 26 נקודות ברבע ו-41 במשחק כולו. תוצאת הרבע האחרון הייתה 43:46 לפורטלנד, וסכום הנקודות שעמד על 89 הוא הגבוה ביותר במשחק ב-NBA מאז נובמבר 1991.

"השעון זז לאט, לאט מאוד", אמר המאמן המנצח מייקל מלון, "דמיאן פשוט לא הפסיק לקלוע". טרי סטוטס גם פירגן לכוכב שלו, "הוא שחקן תחרתי, ובשום משחק הוא לא חושב שהוא מחוץ למשחק. הוא עשה את זה כמה פעמים בשנתיים שהוא פה. הוא שחקן מיוחד". לילארד עצמו סיכם: "ברגע שקלעתי כמה זריקות, פשוט המשכתי לזרוק".

דמיאן לילארד, פורטלנד בלייזרס. Don Ryan, AP
שיא מועדון לנקודות ברבע אחד. דמיאן לילארד/AP, Don Ryan

אחד הניצחונות המרשימים של הערב הגיעו בקליבלנד, שם הקאבלירס הביסו את פילדלפיה החלשה 93:111. הקבוצה נפרדה רק אמש מאנדרו ביינום הכושל ושלחה אותו לשיקגו תמורת לואל דנג שטרם שיחק. מי שהצטיין היה סי ג'יי מיילס, שצפוי להפגע מהצירוף של פורוורד הבולס, כששבר שיא מועדון עם 10 שלשות ב-14 נסינונות בדרך לשיא עונה של 34 נקודות.

"היו לי כמה קליעות פנויות", אמר מיילס, "אני עדיין כועס כי אני חושב שהחטאתי כמה זריקות שלא היו קשות. החברים שלי לקבוצה חיפשו אותי, והחסימות אפשרו לי להיות פנוי. כל מה שהייתי צריך היה לסדר את הרגליים שלי".

סי ג'יי מיילס קליבלנד קאבלירס. AP
הפציץ 10 שלשות ועדיין מאוכזב. סי ג'יי מיילס/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully