וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניימאר ייעדר מהמשחק מול חטאפה

הברזילאי של ברצלונה סובל מוירוס ויחמיץ את המשחק בגביע (23:00, ספורט 1). בקבוצה מקווים לקאמבק מוצלח של מסי

כמה שברצלונה חיכתה לרגע הזה. אחרי כמעט חודשיים מחוץ למגרשים, ליאונל מסי אמור לחזור הערב (23:00, ישיר בספורט 5) לפעילות, במשחק מול חטאפה במסגרת שמינית גמר הגביע הספרדי. מסי כבר נכלל בסגל למשחקה הקודם של ברצלונה, אך לקראת המשחק הערב קיבל אור ירוק מרופאיו ומאמן בארסה טאטה מרטינו כבר אמר אתמול שהוא עשוי לפתוח בהרכב. מנגד מי שיחמיץ את המשחק הוא ניימאר שסובל מוירוס בבטן.

ליאונל מסי שחקן ברצלונה. Denis Doyle, GettyImages
חייך, אתה חוזר. מסי/GettyImages, Denis Doyle

מדובר כמובן בחדשות טובות בברצלונה לטווח הארוך, אך מסתבר שגם לטוח הקצר: ב"אל מונדו" בדקו ומצאו כי ברצלונה מעולם לא הפסידה במשחקים בהם מסי חזר מפציעות. ב-12 משחקים כאלה, שנפרסו על פני השנים בהן מסי משחק בקבוצה הבוגרת של ברצלונה, הקבוצה ניצחה בשמונה משחקים ורשמה תיקו בארבעה. כמו כן, מסי סייע לברצלונה באותם משחקים להגיע להישגים מצוינים, וביניהם 1:1 מול פריס סן ז'רמן בעונה שעברה, שהעניק לבארסה את הכרטיס לחצי גמר ליגת האלופות. עכשיו, כשאתלטיקו מדריד נותנת פייט עיקש במאבק על האליפות, בבארסה מקווים שהפרעוש יחזור שוב בסערה.

אחרי שכושר ההבקעה הרצחני שלו נעצר לקראת סוף 2013 בעקבות הפציעה, מסי מקווה כי שנת 2014, שנת מונדיאל להזכירכם, תאיר לו פנים. המטרה הראשונה שלו תהיה לחזור לכושר ההבקעה שאפיין אותו בעונה שעברה, ואולי, כבדרך אגב, להיצמד כבר בעתיד הקרוב לכריסטיאנו רונאלדו, שמצוי בכושר נפלא בעצמו, ולהדביק אותו בטבלת הכובשים.

אם פספסתם, כך ליאונל מסי נראה באימון ברצלונה

CR7 חגג השבוע את שערו ה-400 בקריירה, אולם ממוצע השערים שלו למשחק - 0.61 שערים - עדיין נמוך מזה של הארגנטינאי - 0.75. רונאלדו אומנם עקף את מסי בסך השערים הכללי בקריירה עם 400 שערים ב-653 משחקים, אך מסי לא ממש לא רחוק ממנו, עם 391 שערים ב-520 משחקים.

לעומת זאת, את מאזן השערים העונתי של רונאלדו יהיה למסי קצת יותר קשה להדביק. לרונאלדו יש כבר 29 שערים ב-22 הופעות העונה, בעוש שלמסי יש 14 שערים "בלבד" ב-16 הופעות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully