וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מויס: "השופטים הורסים אותנו משחק אחרי משחק. זה איום ונורא"

ביונייטד מתקשים לעכל את ההפסד לסנדרלנד, שקבע נקודת שפל חדשה. המנג'ר מתרץ, בהנהלה מתכוננים לפתוח את הארנק ולבצע שינויים נרחבים בסגל, ובממלכה טוענים שדווקא אלכס פרגוסון מפגין חוסר קולגיאליות: "הוא רודף את מויס ומבודד אותו מהמועדון. למה הוא מגיע לכל משחק?"

בדיוק כשדייויד מויס חשב שלא יכול להיות גרוע יותר, צללה אמש (שלישי) מנצ'סטר יונייטד לשפל חדש, עם הפסד 2:1 בסנדרלנד בחצי גמר הגביע הליגה הראשון. היה זה ההפסד השלישי ברציפות של השדים האדומים, "הישג" שיונייטד חיכתה לו 12 שנה, מאז מאי 2001. אחרי ההפסד לטוטנהאם שבאופן תיאורטי סתם את הגולל על הסיכויים לאליפות, ולאחר שהודחה גם מהגביע האנגלי, מויס קרוב מאוד למפלה בכל החזיתות ולסיום עונה מר ומוקדם מהצפוי. במשחק הגומלין באולד טראפורד בעוד כשבועיים תנסה יונייטד להפוך את הקערה על פיה, אך עד אז, מויס כבר מצא את האשמים.

חצי גמר גביע הליגה: 1:2 לסנדרלנד על מנצ'סטר יונייטד

דייויד מויס מאמן מנצ'סטר יונייטד. GettyImages
מצא את האשמים. מויס/GettyImages

"השופט היו פשוט איום ונורא", התלונן בסיום, בעיקר בנוגע לפנדל שהוענק שלא בצדק, לטענתו, לזכות סנדרלנד בדקה ה-64, אותו תרגם פביו בוריני לשער ניצחון. "זו לא הפעם הראשונה שפוגעים בנו. למעשה, לאחרונה אנחנו צריכים להתמודד לא רק עם היריבות, אלא גם עם השופטים. זה איום ונורא. האמת היא שכבר התחלנו להתבדח ולצחוק על העניין הזה".

למויס היו גם טענות לאדם ג'ונסון, שסחט את הפנדל המנצח ברמה, כביכול. "שחקנים שלנו קיבלו צהובים במשחקים הקודמים בעקבות צלילות שכאלה. השופט היה קרוב לשם, ממש צמוד לאירוע, אז למה דווקא שופט הקו הוא זה שקבע שיש פנדל? הוא בכלל לא היה יכול לראות את פטריס אברה באותם רגעים. זה לא הגיוני, אבל כנראה שזה הגורל שלנו עכשיו".

לטענתו של מויס, גם הבעיטה החופשית, שנשרקה לחובת קבוצתו בדקה ה-45, וממנה נולד השער הראשון של סנדרלנד, הייתה "שריקה הזויה". "כששמעתי את השריקה של השופט, הייתי בטוח שהוא נותן לנו את הכדור. לא האמנתי שהוא נתן להם בעיטה חופשית. איך מסיטואציה כזאת שורקים לבעיטה חופשית? זה נשגב מבינתי".

אלכס פרגוסון מאמן מנצ'סטר יונייטד לשעבר. GettyImages
לא מרפה מויס. פרגוסון ביציעים/GettyImages

אגב, מי ששוב ישב ביציעים הוא אלכס פרגוסון, שלפחות כלפי חוץ ממשיך להפגין אופטימיות, למרות מצבה הקשה של קבוצתו לשעבר. "יש גם את משחק הגומלין, אני מחכה לראות מה יקרה שם", ציין סר אלכס, שאגב, סופג גם ביקורות מצד התקשורת בממלכה, על חוסר הקולגיאליות שהוא מפגין, כביכול, כלפי בן ארצו דייויד מויס, שללא ספק נמצא בשעת צרה. ב"דיילי מייל" נכתב כי "פרגוסון ראוי לביקורת על כך שהוא לא נותן למויס מרווח נשימה. הוא מגיע ליציעים בכל משחק". רוי קין, שמתגושש לאחרונה עם פרגוסון דרך התקשורת, אמר לאחרונה כי "פרגוסון עדיין מנסה לשלוט על הנעשה באולד טראפורד".

לואיס טיילור כתבה בטור דעה ב"גארדיאן" כי "מויס הבודד נרדף על ידי אלכס פרגוסון. המנג'ר המושמץ הופך להיות מבודד יותר ויותר, כשקודמו בתפקיד ממשיך לעקוב אחריו ואחרי שחקניו המתקשים לכל מקום בממלכה".

לאור מצבה הקשה, יונייטד מתכוונת לבצע שידוד מערכות בסגל השחקנים, ועל פי דיווחים בממלכה היא מוכנה לבצע "רכישות ענק" כבר בחלון ההעברות הנוכחי. מויס סימן את קשר בילבאו הספרדית, אנדר הררה וכן את החלוץ הלוהט של אתלטיקו מדריד, דייגו קוסטה. אם לא תצליח יונייטד להחתים אחד מהשניים, היא עשויה לפנות לכוכב נוסף של אתלטיקו, קוקה, ותנסה להנחית גם את מרקו רויס ואילקאי גונדואן המצוינים מדורטמונד.

מרקו רויס, בורוסיה דורטמונד. GettyImages
הגיע הזמן לפתוח את הארנק. רויס/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully