וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'אבי: "מוריניו? לא אוהב את הדרך שלו. אין מורשת"

הקשר הוותיק תקף את המאמן הפורטוגלי: "מי זוכר את אינטר כאלופת אירופה?" והוסיף: "לא יודע אם אפרוש בברצלונה"

בעוד שבועיים וחצי יחגוג צ'אבי, הקשר הנהדר של ברצלונה ונבחרת ספרד, את יום הולדתו ה-34. הקריירה של הגאון הספרדי מתקרבת לשלבי הסיום שלה והוא בהחלט יכול להביט לאחור בשביעות רצון לאחר שכבר זכה בשבע אליפויות, שלושה גביעי אירופה, מונדיאל ושתי אליפויות אירופה בין היתר. למרות הכול, צ'אבי עצמו כלל לא בטוח שהקריירה שלו תסתיים באותה קבוצה בה שיחק כל חייו, במשך 15 וחצי העונות האחרונות.

"לסיים את הקריירה בברצלונה הופך להיות דבר קשה", אמר השחקן, שרשם עד היום 698 הופעות ו-82 שערים במדי הקטאלנים למגזין הכדורגל "פאננקה", "אני לא יודע אם אוכל לעשות זאת. אני רוצה לסיים כאן, אבל לא יודע האם זה יכול לקרות".

צ'אבי שחקן ברצלונה. Victor Fraile, GettyImages
יש לו הרבה מה להגיד. המון. צ'אבי/GettyImages, Victor Fraile

החוזה של צ'אבי יסתיים ב-2016 והוא טוען כי הוא מרגיש "טוב מבחינה פיזית. יותר טוב מאשר בעונות הקודמות". למרות זאת, צ'אבי יחמיץ את משחק הגביע של ברצלונה, הערב (רביעי, 23:00, ספורט 5): "פעם לא הייתי מוכן להחמיץ אף משחק ושילמתי על כך. היום אני מבין שלפעמים צריך לנוח עוד טיפה. כאן בספרד נוטים להגזים כאשר שחקן עובר את גיל 30, אבל אם לומר את האמת, זה היה השלב בו חשתי הכי טוב לאורך הקריירה שלי. בוגר יותר ובנוי יותר טוב פיזית. זו התקופה בה למדתי הכי הרבה".

על הטיקי טאקה, אותו הוא משחק בברצלונה כל חייו, אמר צ'אבי: "אני שונא לאבד כדור כמעט כמו שאני שונא להחמיץ שער. אני מרגיש כאילו שאני בנוי לשחק רק בסגנון אחד, שמתאים ליכולת הגופנית והטכנית שלי. אני מאושר לשחק עבור ברצלונה והפילוסופיה שלה. אולי הייתי מאושר גם אם הייתי משחק במקום אחר, אני לא יודע. אבל ההעדפה שלי תמיד הייתה ברצלונה. אנחנו טועים אם אנחנו חושבים שעם סגנון כדורגל אחר היינו משחקים טוב יותר. באירופה לא מבינים את הביקורת הזו. איך זה יכול להיות? באמת? שואלים אותי. רק כאן בספרד מגזימים. קודם לא ציפו מאיתנו לשום דבר ועכשיו דורשים מאיתנו לשחק טוב יותר".

על מאמנו לשעבר פפ גווארדיולה אמר צ'אבי: "הוא איש מאוד חשוב בחיי". על ז'וזה מוריניו לעומת זאת, אין לו הרבה מילים חמות: "הוא מאמן שחי על השגת תוצאות. הוא קורא לעצמו 'המיוחד' כי הוא זכה בתארים בהרבה מדינות, אבל אני לא אוהב את הדרך בה הקבוצות שלו משחקות. מי זוכר את אינטר אלופת אירופה? עבורי, הוא לא השאיר מאחוריו מורשת, בניגוד להולנד של קרויף. די מתאו זכה באלופות, אבל לתפיסתי, הקבוצה שלו בכלל לא שיחקה כדורגל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully