וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע ספרדי: ולנסיה ואתלטיקו מדריד נפרדו ב-1:1

ראול גרסיה כבש לאורחים, אבל שער דרמטי של הלדר פושטיגה (90) עשה צדק בשמינית הגמר. טיבו קורטואה הצטיין בשער

משחקי שמינית גמר הגביע הספרדי יצאו הלילה לדרך עם המפגש שבו אירחה ולנסיה את אתלטיקו מדריד. ארבעה ימים לפני שהיא פוגשת את ברצלונה בליגה לקרב על המקום הראשון, הקבוצה של דייגו סימאונה הסתפקה ב-1:1 במסטאייה והעבירה את ההכרעה לגומלין בקלדרון. ביום רביעי ייערכו ארבעה משחקים נוספים כשבמוקד תארח ברצלונה עם ליאונל מסי שחוזר מהפציעה את חטאפה.

ז'רמי מאתייה שחקן ולנסיה מול דייגו קוסטה שחקן אתלטיקו מדריד. GettyImages
הפעם הוא לא הצליח לכבוש. דייגו קוסטה מול ז'רמי מאתייה/GettyImages

דייגו סימאונה חסר במשחק הזה את ארדה טוראן ודויד וייה כשראול גרסיה פתח בחוליית ההתקפה. אחרי שהשיגה ניצחון בבכורה של חואן אנטוניו פיצי המאמן החדש שלה, ולנסיה נראתה טוב גם מול אתלטיקו העדיפה והייתה ראויה ליתרון במחצית הראשונה.

בדקה ה-71 אחרי לחץ של המארחים, עלתה דווקא אתלטיקו מדריד ליתרון בניגוד גמור למהלך המשחק. גואייטה שוער ולנסיה הדף לא טוב כדור קרן שהוגבה מצד שמאל וראול גרסיה ניצל את זה כדי לנגוח מקרוב לרשת. 0:1 לאתלטיקו. בדקה ה-82 פגולי מצא את פיאטי שבעט כדור אדיר ברגל שמאל אבל קורטואה שוער אתלטיקו הדף מצוין. עמוק בתוספת הזמן באה ולנסיה על שכרה כשהלדר פושטיגה כבש שוויון דרמטי אחרי בישול של פגולי איש המשחק. אתלטיקו תנסה להשלים את העבודה במשחק הגומלין שייערך בקלדרון ב-14 לחודש. ולנסיה יכולה להיות מאוכזבת מהתוצאה, אבל הציגה יכולת משודרגת שעשויה לסייע לה בהמשך המאבקים בליגה.

דייגו קוסטה שחקן אתלטיקו מדריד. GettyImages
היה עצבני. קוסטה/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully