וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רונאלדיניו מציג: רשימת הדרישות מבשיקטאש

הברזילאי שקרוב לחתום בטורקיה דורש 6 מיליון יורו לעונה, אחוזים ממכירת חולצות, סעיף שחרור, כרטיסי טיסה, בונוסים ועוזרים אישיים

רק לפני שישה ימים דווח כי רונאלדיניו סיכם בקבוצת בשיקטאש הטורקית, וצפוי להשתכר כשישה מיליון יורו לעונה. מוקדם יותר היום דיווח העיתון "דה טלחרף" ההולנדי כי השחקן כבר חתם במועדון, אלא שהערב (שלישי) מתברר שהעסקה עומדת בפני פיצוץ, בעקבות רשימת דרישות נרחבת במיוחד של הכוכב הברזילאי.

רונאלדיניו אתלטיקו מיניירו. Lars Baron, GettyImages
שלל דרישות כדי להגיע לטורקיה. רונאלדיניו/GettyImages, Lars Baron

אז מה בעצם דורש רונאלדיניו? ובכן, מלבד שישה מיליון יורו לעונה שייכנסו לחשבון הבנק שלו, דורש הברזילאי שבעה כרטיסי טיסה לברזיל, מכונית עם נהג ודלק על חשבון המועדון, טלפון וסלולארי, משכורת לעוזר שישהה עמו בביתו ואפשרות לספונסרים פרטיים. כמו כן דורש רונאלדיניו אחוזים מכל חולצה שתימכר עם שמו, בונוסים על אליפות, גביע והישגים, קנס על המועדון במידה שמשכורתו מתעכבת ביותר מחודשיים וסעיף הקבוע כי הוא יכול להשתחרר מהחוזה אחרי עונה אחת.

על פי התקשורת הטורקית, רונאלדיניו צפוי להרוויח מהבונוסים השונים סכומים נכבדים לא פחות. על העפלה לליגת האלופות הוא ירוויח כמיליון יורו, סכום זהה עבור זכייה בליגה האירופית ו-2 מיליון יורו על זכייה בליגת האלופות בעונה הבאה. סוכנו של רונאלדיניו, הלא הוא אחיו, הודיע למועדון כי יש לו שבוע לחזור עם תשובה אם יהיה מוכן לעמוד בדרישות.

כדורגל עולמי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully