וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: גליל אלופת הסיבוב, הצגה של דניאל ור"ג

הצפוניים גברו על כפ"ס, שון דניאל היה מצויין ב-61:97 על באר יעקב. אתא הפתיעה את טבעון/מגידו, עפולה ואשקלון ניצחו

הליגה הלאומית תסגור את הסיבוב הראשון עם השלמתו של המחזור ה-13, במשחק בין רמלה לנהריה ביום חמישי. עוד קודם לכן, הבטיחה גליל עליון כי היא תסיים כאלופת הסיבוב כשניצחה הערב (שלישי) את כפר סבא 70:75. רמת גן המשיכה להיראות נהדר עם 61:97 על באר יעקב, עפולה ניצחה את מגדל העמק בדרבי העמקים, וקרית אתא הדהימה את טבעון/מגידו שממשיכה לגמגם. אשקלון ניצחה את יבנה, וא.ס רמת השרון ניצחה את מכבי הוד השרון, נועלת הטבלה.

שון דניאל שחקן הפועל חולון. ברני ארדוב
לא עוצרים. דניאל/ברני ארדוב

הפועל גליל עליון - הפועל כפר סבא 70:75

העונה המצויינת של דייויד לאבו נמשכת. השחקן הנהדר של זיו ברתנא שמר את קבוצתו בראשות הטבלה גם בערב בו היא לא בדיוק הרשימה. שורטר מהאורחים במשחק טוב לא פחות עוד צימק ל-4 בלבד, שתיים וחצי דקות לסיום, אבל חמש נקודות רצופות של ארטלי וצמד קליעות עונשין מוצלחות של לאבו העניקו את הניצחון למוליכה. לאבו סיים עם 24 נקודות ו-11 ריבאונדים, אריק ארטלי סייע עם 21. שורטר היה ענק עבור האורחים עם 30 ו-10 ריבאונדים שלא הספיקו.

עירוני רמת גן - מכבי באר יעקב 61:97

אחרי הניצחון הגדול בחוץ על טבעון/מגידו, רמת גן ממשיכה לדהור עם ניצחון ענק על הקבוצה השוקעת מבאר יעקב. המארחים פשוט חגגו בהתקפה, ואחרי רבע ראשון מוצלח שייטו ל-11:23 ויתרון 19 כבר במחצית. האורחים לא ממש נתנו פייט, ועד לסיום הלך היתרון ותפח. שון דניאל היה נפלא עם 25 בעוד אור רון רשם 17. לבאר יעקב: ג'סטין בייקר 16 ו-12 ריבאונדים.

ג'ף אלן שחקן הפועל תל אביב (ימין) מול טיילר סמית' שחקן הפועל חולון. ברני ארדוב
לקח את הדרבי. אלן/ברני ארדוב

עירוני קרית אתא - הפועל טבעון/מגידו 68:80

ההפתעה של הערב. הקבוצה הקטנה מקרית אתא ממשיכה להתרחק מהקו האדום, ואחרי הניצחון במחזור האחרון על הוד השרון השיגה ניצחון ניוקרתי עוד יותר על היריבה מהצמרת. הקבוצה של אוהד יתום רצתה להתאושש מההפסד לרמת גן, אך במקם זה מאבדת גובה בטבלה עם הפסד שני רצוף. טבעון עוד הוליכה במחצית, אבל רבע אחרון אדיר של המארחים עם 16:26 הוביל אותם לניצחון גדול. אלן העמיד 27 נקודות, דארל סאמרס רשם 16 ו-8 ריבאונדים. לטבעון/מגידו: הינקל 22 ו-9 ריבאונדים, כרמל בוכמן 13 ו-18 ריבאונדים.


הפועל עפולה - הפועל מגדל העמק 77:83

הדרבי הלוהט של העמק הסתיים עם ניצחון חשוב של המארחים, שממשיכים לטפס במעלה הטבלה, ועקפו את יריבתם. מגדל העמק עוד הוליכה במחצית בנקודה, אבל רבע שלישי של 15 נקודות בלבד שלה איפשר למארחים לתפוס את היתרון אותו לא שמטו עד לסיום. ג'ף אלן הוליך את קלעי עפולה עם 24, רוברט סאלי הוסיף 17, 8 ריבאונדים ו-5 אסיסטים. למגדל העמק: גיל קלאבל 33 ו-13 ריבאונדים.

תוצאות נוספות:

א.ס רמת השרון - מכבי הוד השרון 74:79
אליצור אשקלון - אליצור יבנה 78:87

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully