וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנצ'סטר סיטי - ווסטהאם: עוד מהלומה לאלרדייס?

אחרי החמישייה בנוטינגהאם, המאמן מקווה לנס בחצי גמר גביע הליגה (ד', 21:45, ספ'1) מול הקבוצה הביתית המושלמת

אחרי התיקו בבלקבורן שכפה עליה משחק חוזר בסיבוב השלישי של הגביע האנגלי, מנצ'סטר סיטי תנסה לא להסתבך בחצי גמר גביע הליגה, בו היא תארח במשחק הראשון מבין שניים את ווסטהאם (רביעי, 21:45, ספורט1 ו-HD). הפטישים מגיעים לאחר התבוסה המשפילה 5:0 מול נוטינגהאם בגביע, וכשמעמדו של סם אלרדייס מעורער מתמיד. ווסטהאם לא ניצחה את סיטי במנצ'סטר מאז מרץ 2006, אז הדיחה אותה מהגביע ברבע הגמר עם ניצחון 1:2 ובישול של יוסי בניון, רק כדי להפסיד בפנדלים בגמר מול ליברפול. האם יש סיכוי להפתעה מול הקבוצה עם המאזן הביתי המושלם בזירה המקומית?

מאמן מנצ'סטר סיטי, מנואל פלגריני. GettyImages
מתלבט לגבי השוער. מנואל פלגריני/GettyImages

את הגיבוי לסם אלרדייס נתן דווקא הקולגה מנואל פלגריני. ווסטהאם אמנם נסוגה עד למקום הלפני אחרון בפרמיירליג ולא ניצחה מאז נובמבר, אבל מאמן מנצ'סטר סיטי בטוח: "הם עשו תוצאה גרועה, אבל זה לא היה עם ההרכב החזק. אני משוכנע שנגדנו יהיה משחק שונה לגמרי. כשהתוצאות לא טובות כולם בלחץ, אבל לדעתי הוא עושה עבודה טובה בווסטהאם ואני לא חושב שצריכות להיות לו בעיות".

פלגריני, שנמצא שלושה משחקים מתואר ראשון ויודע שבגמר עשוי להיות לו דרבי גדול, הודיע כי לא יסכן את חסוס נבאס הסובל מפציעה קלה בברך. גם סרחיו אגוארו, סטבן יובטיץ' וג'ק רודוול עדיין פצועים, כשהמגן דדריק בויאטה מורחק. לא ברור אם קוסטל פנטילימון ימשיך בשער אחרי הטעות שביצע מול בלקבורן, כשקיים סיכוי שג'ו הארט יקבל את הקרדיט. ווסטהאם, מנגד, תציג את בלם הרכש רוג'ר ג'ונסון, שרק הגיע וכבר יש סיכוי שישחק, בעקבות הפציעות של ווינסטון ריד, ג'יימס קולינס וג'יימס טומקינס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully