וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראג'ה נאינגולן עובר לרומא

הקשר הבלגי-אינדונזי נחת בבירת איטליה וצפוי לחתום לארבע שנים וחצי. הג'אלורוסי ישלמו לקליארי כ-14 מיליון יורו

יומיים אחרי התבוסה 3:0 במשחק העונה ליובנטוס, רומא ניצחה את האלופה בשוק ההעברות, כשהקדימה את יובה וכן את מילאן ונאפולי במירוץ להחתמת ראג'ה נאינגולן. הקשר הבלגי-אינדונזי בן ה-25 נחת בשדה התעופה בבירת איטליה וזכה לקבלת פנים חמה מאוהדי הג'אלורוסי, שהכינו מחווה דומה לקווין סטרוטמן ולשחקני רכש אחרים בעבר.

צפו בנאינגולן מגיע לרומא

על פי הדיווחים באיטליה, רומא תשלם כ-14 מיליון יורו לקליארי, הקבוצה בה משחק נאינגולן מאז 2010. השחקן צפוי לחתום על חוזה לארבע שנים וחצי, במסגרתו ירוויח כ-1.4 מיליון יורו לעונה.

כבר בעונה שעברה דובר על אפשרות להתקדמות של הקשר המוערך, אחרי שהפך בשלוש השנים הקודמות לשחקן מפתח בהרכב של קליארי. נאינגולן, שנולד באנטוורפ והחל את הקריירה המקצוענית בפיאצ'נזה ב-2005 אחרי שעבר לאיטליה מחרמינל בירסחוט בגיל 17, המתין להצעה הנכונה ובסופו של דבר נחת בקבוצה של רודי גרסיה.

העונה הוא פתח ב-17 משחקי ליגה במדי קליארי וכבש שני שערים, בדיוק כמו שעשה בעונה שעברה, וכעת ינסה לעזור לרומא לשמור על המקום השני ולחזור לליגת האלופות. לנבחרת בלגיה הוא זומן לראשונה באוקטובר 2009, וחזר אליה במשחקי הידידות בנובמבר האחרון, כך שהצעד הזה מקרב אותו גם להבטחת מקום בסגל למונדיאל.

ראג'ה נאינגולאן, שחקן קליארי. Enrico Locci, GettyImages
שדרוג רציני. ראג'ה נאינגולן/GettyImages, Enrico Locci

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully