וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: הראיון ההזוי של דניס רודמן ברשת CNN

כוכב העבר שארגן קבוצה של כוכבי NBA לשעבר והרים משחק ראווה בצפון קוריאה, גמגם, נראה מבולבל וצעק על המגיש. צפו

דניס רודמן מעולם לא היה ידוע כאדם הגיוני במיוחד. מי שזכה בעבר באליפויות עם שיקגו ודטרויט גרם לרבים להרים גבה כבר לפני מספר חודשים, כשנסע לצפון קוריאה להיפגש עם הדיקטטור שבראשות המדינה, קים ג'ונג און. מאז הספיק רודמן לחזור למדינה ובימים אלה הוא עושה זאת עם מספר שחקני עבר מה-NBA, דוגמאת קני אנדרסון, צ'ארלס סמית', דאג כריסטי ועוד, שהגיעו בכדי לערוך משחק ראווה בפיונגיאנג לכבוד יום הולדתו של הרודן. רודמן והשחקנים זכו לראיון עם מנחה CNN, כריס קומו, אך כבר מתחילתו של הראיון היה ברור לכל שמשהו עובר על רודמן, שלא נראה מפוכח לחלוטין. כלי התקשורת בארצות הברית מיהרו לטעון כי שחקן העבר, שהודה בעצמו כי הוא עדיין נוהג לשתות לא מעט, פשוט הגיע שיכור לראיון.

בהמשך אף תקף רודמן את המנחה, שהעז לשאול אותו לגבי אזרח אמריקאי הכלוא בצפון קוריאה, בשם קנת' ביי. צ'ארלס סמית' שישב לידו ניסה להרגיע את רודמן ולסייע לו בתשובה, אך רודמן לא בדיוק שיתף פעולה. צפו:

אגב, סמית' עצמו החל להבין שהוא עשה טעות לא קטנה עם הצטרפותו למסע אחרי הראיון של רודמן, ואמר הערב: "חלק מהדברים שדניס אמר פגעו במאמצים שלנו. דניס הוא בחור נהדר, אבל איך שהוא מתאר את מה שקורה - הוא נעשה אמוציונלי והוא אומר דברים שהוא יצטער עליהם אחר כך".

ה-NBA בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully