וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סן אנטוניו הודיעה כי תממש את חוזהו של מלקולם תומאס

הפורוורד ששיחק במכבי ת"א והעביר את העונה הנוכחית בליגת הפיתוח קיבל חדשות טובות מהספרס שבחרו להשאירו בסגל

חדשות טובות לאקס מכבי תל אביב, מלקולם תומאס. הפורוורד, ששיחק במדי הצהובים בעונה שעברה אך שוחרר בפברואר, קיבל הערב (שלישי) הודעה רשמית מסן אנטוניו כי היא בוחרת שלא לשחררו מהמועדון. בכך למעשה מובטח חוזהו של תומאס (שעומד על 702,000 דולר) שהעביר את העונה עד כה בליגת הפיתוח של ה-NBA, במדי אוסטין, קבוצת הבת של הספרס.

מלקולם תומאס שחקן מכבי תל אביב מול הפועל תל אביב. ברני ארדוב
יש סיבה לחייך. תומאס, במדי מכבי/ברני ארדוב

תומאס הגיע לסן אנטוניו לאחר שבעונה שעברה, מספר שבועות לאחר שחרורו ממכבי תל אביב, חתם בגולדן סטייט. בהמשך שוחרר וחתם בשיקגו במדיה שיחק עשר פעמים והעמיד ממוצעים של 1.7 נקודות ו-1.6 ריבאונדים בעונה הסדירה. הקיץ הוחתם על חוזה לא מובטח בסן אנטוניו ששלחה אותו כאמור לקבוצת אוסטין מליגת הפיתוח.

באוסטין העמיד ממוצעים של 16.1 נקודות, 8.7 ריבאונדים, 3 אסיסטים ו-2.3 חסימות למשחק. סן אנטוניו היתה חייבת לקבל החלטה עד הערב האם לשחררו או לממש את חוזהו, וכאמור, לשמחתו של השחקן, היא בחרה להשאירו. הדבר לא אומר שהוא בהכרח יראה פרקט, אך לפחות הוא יראה משכורת. כזכור, תומאס הגיע למכבי תל אביב עם תקווה גדולה שיהפוך להיות שחקן משמעותי, אך איכזב ורשם לבסוף רק 4.4 נקודות ו-2.8 ריבאונדים בממוצע ביורוליג.

שחקן ממפיס גריזליס ג'רד ביילס. AP
עובר לבוסטון. בייליס/AP

ובינתיים, עוד ועוד קבוצות מנסות לשפר עמדות לקראת המשך העונה, והערב הושלם טרייד משולש בין ממפיס, בוסטון ואוקלהומה סיטי. במרכז הטרייד עומד ג'ראד בייליס, שהעמיד ממוצעים של 8.1 נקודות ו-2.1 במדי הגריזליס ויישלח אל הסלטיקס יחד עם ריאן גומס שצפוי להיות משוחרר מיידית. ממפיס תקבל את קורטני לי ובחירת סיבוב שני בדראפט 2016 מבוסטון, בעוד אוקלהומה תקבל בחירת סיבוב שני ב-2017 מהגריזליס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully