וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת הכדוריד לפני בלגיה: "אנחנו הטובים בבית"

שחקני הנבחרת נחתו בארץ מיוון והחלו בהכנות למשחק הגורלי נגד בלגיה (רביעי, 19:45, ספורט 5) שיקבע את המשך דרכם

נבחרת ישראל בכדוריד נחתה אמש (שני) בארץ, והיום תקיים אימון ותתכנס לתדריך וידיאו ולינה משותפת בתל אביב. גם נבחרת בלגיה תנחת כאן במהלך היום, והשתיים יפגשו למשחק חשוב מאוד מחר (19:45, בית מכבי, שידור בערוץ הספורט).

מדובר במחזור ה-5 בבית מוקדמות אליפות העולם, בבית ה"4 על 4"- בית 4 האירופי, שבו לכל 4 הנבחרות יש 4 נקודות אחרי 4 מחזורים. המטרה היא לנצח את בלגיה בהפרש של יותר משער (הבלגים, הפתעת הבית, ניצחו 28:29 במשחק הראשון), כדי ליצור יתרון מול הבלגים ביחס השערים הפנימי (בהנחה ויווצר שוויון במחזור האחרון).

יותר מכך - להשיג את הנקודה השישית בבית ולהפוך את המשחק ביום ראשון בהולנד לזה שייקבע מי תהיה העולה לשלב הפליאוף. במקביל, יוון תארח מחר את הולנד (ובמחזור הסיום יוון מתארחת בבלגיה). יהיה מעניין לראות מי ישבור את הדינמיקה עד כה - שכן כל הנבחרות ניצחו בשני משחקי הבית, אבל הפסידו בשני משחקי החוץ.

המאמן הלאומי, הסרבי דראגן ג'וקיץ', יעביר את אימון הערב ויקבע את הסגל הסופי למשחק מחר. שניים שצפויים להמשיך להיות בו הם נציגי מכבי קרית מוצקין, השוער אורן מאירוביץ' והמרכז ולדי קופמן. "המשחק נגד בלגיה בבית הוא סופר חשוב, זו נבחרת שניצחה אותנו בשער ואנחנו חייבים לנצח אותם על מנת לשמור על הסיכויים לעלות. זה משחק מפתח, נעשה את כל המאמצים כדי להגיע להולנד ולתת גם שם את כל כולנו", אומר קופמן.

ולדי קופמן שחקן נבחרת ישראל בכדוריד. דוד פליגל – איגוד הכדוריד,
"נעשה את כל המאמצים כדי להגיע להולנד ולתת שם את הכל". ולדי קופמן/דוד פליגל – איגוד הכדוריד

"מה קרה ביוון? היינו שם חמישים דקות, עשינו טעויות קטנות, לצד חוסר ריכוז, וכדי לנצח אנחנו צריכים להיות מרוכזים לאורך כל 60 הדקות. ביוון לפחות ראו את האמונה, את המלחמה, והיו פרקים במשחקים שהיינו יותר טובים. החבר'ה מאמינים ומשוכנעים שאנחנו הכי טובים בבית, ונבוא מחר להראות את זה על המגרש מול בלגיה".

מאירוביץ הוסיף: "לצערי, מה שנתנו ביוון לא הספיק, אבל נתנו את כל מה שאנחנו יכולים. היוונים היו עדיפים, ועכשיו אני מקווה מאוד שנגיע להולנד עם 6 נקודות, ואופציה לעלות לשלב הבא. לגבי השוערים, אחרי המשחק מול יוון בארץ, שהיה טוב מבחינתנו, בהחלט שיכולנו לתרום יותר ביוון. באופן אישי, אני יוצא עם הרגשה שהייתי יכול לתרום יותר, אבל אנחנו נעבוד על זה ואני מקווה שנראה יותר טוב מחר".

באיגוד הכדוריד החליטו לקחת מחר מחיר סמלי בלבד עבור כרטיס כניסה למשחק - 10 שקלים.

אורן מאירוביץ' שוער נבחרת ישראל בכדוריד. דוד פליגל – איגוד הכדוריד,
"מקווה שניראה יותר טוב מחר". אורן מאירוביץ'/דוד פליגל – איגוד הכדוריד
  • עוד באותו נושא:
  • כדוריד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully