וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 7.1

נאינגולן נחת ברומא, מויס יקבל 100 מיליון ליש"ט לרכש, עוקב אחר דייגו קוסטה ומחכה לגונדואן. ויוויאנו יעבור למילאן? קואנטראו יעזוב את ריאל מדריד? לכל השמועות

ראג'ה נאינגולאן שחקן קליארי. Enrico Locci, GettyImages
נפרד מקליארי ועולה כיתה. ראג'ה נאינגולן/GettyImages, Enrico Locci

החתמות

* רכש מרשים לרומא: הקשר הבלגי-אינדונזי ראג'ה נאינגולן (25) הגיע לבירת איטליה וזכה לקבלת פנים חמה מאוהדי הג'אלורוסי. הרכש מקליארי צפוי לחתום לארבע שנים ולהשתכר כ-1.4 מיליון יורו לעונה, אחרי שרומא הקדימה את מילאן, נאפולי ויובנטוס ושילמה 14 מיליון יורו עבור כרטיסו.

* אוסאסונה הודיעה על החתמתו של הקשר כריסטיאן לובאטו, 24, שחקן קבוצת המילואים של ברצלונה בעונה שעברה, שהיה ללא קבוצה מאז הקיץ וכעת חתם עד תום העונה בשורות המדורגת 15 בליגה הספרדית הבכירה.

דייגו קוסטה שחקן אתלטיקו מדריד. AP
אחרי ארסנל וצ'לסי, גם מנצ'סטר יונייטד חושקת בו. דייגו קוסטה/AP

שמועות

* האם מנצ'סטר יונייטד תנסה להחתים את דייגו קוסטה? על פי התקשורת באנגליה, דייויד מויס שלח סקאוטים כדי לעקוב אחר החלוץ הלוהט של אתלטיקו מדריד, שכבש העונה 19 שערי בליגה הספרדית ומחזיק בסעיף יציאה על סך 51 מיליון יורו. יונייטד עוקבת שוב גם אחר אנדר הררה, קשרה של אתלטיק בילבאו.

* ה"דיילי מייל" מדווח שהבעלים של מנצ'סטר יונייטד יעניקו למאמן דייויד מויס 100 מיליון ליש"ט עבור רכש כדי לבנות את ולחזק את הסגל. בינתיים מויס ממתין לתשובת דורטמונד בנוגע לעתידו של אילקאי גונדואן. השחקן הכישרוני בן ה-23 חתום בדורטמונד על 2015 ונמצא לפי הדיווחים במגעים עם ריאל מדריד. דורטמונד ממתינה אף היא להחלטת השחקן: "העדיפות העליונה שלנו היא לדעת אם הוא רוצה להאריך חוזה".

* נמניה וידיץ' צפוי לעזוב את מנצ'סטר יונייטד בסיום העונה, כך לטענת "הגארדיאן". סוכנו של הקפטן הסרבי בן ה-32 הצהיר כי אפשרות הארכת החוזה של וידיץ' ירדה מן הפרק לפי שעה, וקרוב לוודאי שהוא יעזוב את המועדון אליו הצטרף ב-2006.

* טוטנהאם, פריס סן ז'רמן ומנצ'סטר יונייטד מעוניינות בקשר רומא מיראלם פיאניץ', והמנהל המקצועי של הג'אלורוסי וולטר סבאטיני אישר כי קיימת התעניינות באנגליה: "קיבלנו הרבה הצעות, ולא רק מפ.ס.ז'".

* מילאן רוצה את שוער ארסנל אמיליאנו ויוויאנו בן ה-28, אשר מבלה בעיקר על ספסל התותחנים. פאלרמו, שהשאילה אותו לקבוצה הלונדונית, מעוניינת להחזירו לשורותיה.

* ועוד במילאן. סגן הנשיא אדריאנו גיליאני הודה כי נפגש עם קלרנס סיידורף, אש שמו הוזכר במחליף אפשרי למאמן מאסימיליאנו אלגרי. "האם סיידורף קיבל הצעה? נראה בסוף השנה. הוא מועמד לתפקיד".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
אילקאי גונדוגאן שחקן דורטמונד. GettyImages
שלוש קבוצות מחכות להחלטתו. גונדואן/GettyImages

* לפי דיווחים ב"טיימס" הלונדוני ריאל מדריד ומנצ'סטר יונייטד נמצאים במגעים מתקדמים באש להעברתו האפשרית של פאביו קונטראו מהבלאנקוס לאולד טראפורד.

* קשר צ'לסי חואן מאטה ישוחח השבוע עם המועדון באשר לעתידו. אתלטיקו מדריד מעוניינת בשחקן בן ה-25.

* ווסטהאם וסטוק סיטי מנהלות מרדף אחרי מגן אולימפיאקוס קלוד דיילנה.

* בבלגיה מדווחים שבורוסיה דורטמונד מתעניינת במישי בטשואי, חלוצה בן ה-20 של סטנדרד ליאז', שמבוקש גם על ידי מספר קבוצות באנגליה ומחזיק בסעיף שחרור של 8 מיליון יורו.

* גיירמו אוצ'ואה, השוער המקסיקני של אז'קסיו, עשוי לעזוב את נועלת טבלת הליגה הצרפתית לטובת טולוז.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully