וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לימונד: "אולי החיבור הוא בזכות האוהדים ושיטת משחק"

הגארד הסביר את יכולתו העונה במדי הפועל ת"א. אדלשטיין: "רביב לקח אותנו כשאחרים לא היו". קטש: "חסרה יציבות"

הפועל תל אביב הוכיחה הערב (שני) שאם יש קבוצה בליגת העל שמשלבת בין יכולת קבוצתית גבוהה ויכולת אישית גבוהה, הרי שזאת היא. קבוצתו של ארז אדלשטיין ניצחה 82:89 את הפועל אילת, רשמה ניצחון שישי רצוף ונהנתה מעוד ערב מצוין של רביב לימונד, שסיים עם 24 נקודות ו-7 ריבאונדים.

גארד הפועל תל אביב רביב לימונד (מרכז) מול גארד הפועל אילת ניב ברקוביץ' (שמאל). מגד גוזני
מחובר. לימונד/מגד גוזני

השחקן המטיין במשחק, גארד הפועל תל אביב רביב לימונד, אמר בסיום: "לא יודע להסביר את החיבור להפועל תל אביב אבל שרק ימשיך ככה. אולי החיבור הוא בזכות האוהדים המדהימים ושיטת משחק. הייתי גמור בסיום ונפלתי מהרגליים, אבל הצלחתי לסחוב את זה. לצערי אנחנו נשחק עכשיו פעם בשבוע. קצת יומרני לצאת בהצהרות, אנחנו בסך הכול רוצים להילחם על הזהות שלנו, אני בטוח שיבואו הפסדים ויהיו גם ירידות ונצטרך לדעת להתמודד איתם ולהישאר בצמרת. ההתקפה שלנו יותר טובה, אבל אנחנו צריכים לחזור ולהוריד קבוצות מהממוצע שלהן, ואני בטוח שארז ייתן לנו על זה בראש".

מאמן הפועל תל אביב ארז אדלשטיין. מגד גוזני
"יש לנו כל כך הרבה חסרונות ואנחנו מחפים עליהם בצורה כל כך מחוברת וקבוצתית". אדלשטיין/מגד גוזני

מאמן הפועל תל אביב ארז אדלשטיין: "אילת קבוצה מושלמת שמשחקת בצורה מיוחדת, קבוצה התקפית, עם המון הבנת משחק וזה מאוד קשה לשחק נגדה. אני מאוד שמח שניצחנו כי זה יום אחרי יום, יש לנו כל כך הרבה חסרונות ואנחנו מחפים עליהם בצורה כל כך מחוברת וקבוצתית, הקהל אוהב את הקבוצה, אנשים ברחוב שלא אוהדים את הפועל תל אביב אוהבים את הקבוצה". הפועל תל אביב תפגוש את אילת גם בחצי גמר גביע המדינה, אבל אדלשטיין בינתיים לא חושב על המפגש המרתק: "יש לנו יום יומיים לנוח, בשבוע הבא יש משחק נגד הפועל חולון, אנחנו לא מסתכלים רחוק מדי".

על יכולתו של רביבי לימונד אמר אדלשטיין: "רביב לימונד מחויב, אני עברתי איתו קבוצות ועקבתי אחרי הקריירה שלו, הוא מבין את היכולות שלו, הוא קומבו-גארד, סקורר, יש לו במה להפגין את היכולות, הוא לקח אותנו ברגעים שאחרים לא היו, אני שמח בשבילו על העבודה הקשה, ראיתם איך השחקנים מחאו לו כפיים".

מאמן הפועל אילת עודד קטש. מגד גוזני
רוצה יותר אגרסיביות בהגנה. קטש/מגד גוזני

עודד קטש: "אי אפשר לקבל 50 נקודות במשחק חוץ במחצית הראשונה. ידענו שהפועל תל אביב אגרסיבית ונותנים לה ובצדק קרדיט על ההגנה. השתמשנו ב-18 הדקות הראשונות בשלוש עבירות, בחצי השני כבר היינו במשחק. אני לא רוצה לדבר על השופטים. אני לא בא מהבית עם תכנית של כמה דקות יקבל כל אחד. בהרבה משחקי חוץ עשינו מה שצריך לכדי להיות במשחק, חסר לנו משהו כדי לשמור על יציבות ועדיין לא מצאנו אותו. אנחנו נפגוש את הפועל תל אביב בגביע, נתכונן, נלמד את מה שקרה פה ביום".

יניב בורגר מאמן עירוני רמת גן. ברני ארדוב
"שחקנים הבינו שמאמן הלך הביתה והם צריכים להרים את עצמם". יניב בורגר/ברני ארדוב

במשחק הנוסף של היום ניצחה ברק נתניה 69:82 את מכבי אשדוד, ולמעשה, מאז שיניב בורגר החליף את רובי בלינקו בתפקיד, הקבוצה מעיר היהלומים כבר במאזן של 0:2. "היתה פה אווירה מדהימה, הקהל תמך בנו. זה לא עזר לקול שלי, אבל היתה מלחמה גדולה", אמר המאמן המנצח בסיום. "שחקנים הבינו שמאמן הלך הביתה והם צריכים להרים את עצמם. בהתקפה אנחנו לא משחקים טוב, אבל משחק שני רצוף שאנחנו מורידים ירידה משמעותית מהסקור שלה, וכל עוד נילחם ככה - נהיה בעניינים. לא היה פה כדורסל טוב, אבל היתה הרבה מלחמה ונשמה וידענו שנצטרך לקחת את הניצחון בשיניים, גם אם זה לא ייראה יפה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully