וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קבוצת דלק תעניק חסות לנטע ריבקין בדרך לריו 2016

המתעמלת תזכה לתמיכה בניסיונה להגיע מוכנה למה שאמורה להיות האולימפיאדה השלישית שלה: "זו מחויבות גדולה"

חדשות טובות מכיוון הספורט האולימפי הישראלי. קבוצת דלק הודיעה היום (שני) על החלטתה להעניק חסות למתעמלת נטע ריבקין והיא תלווה אותה בדרך למשחקים האולימפיים בריו 2016.

ריבקין היא אחת הספורטאיות הבולטות בישראל בשנים האחרונות והאולימפיאדה בריו אמורה להיות השלישית שלה. היא סיימה במקום השביעי בלונדון 2012.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ריבקין במעמד החתימה/מערכת וואלה!, צילום מסך

"ההחלטה להעניק חסות לנטע היא המשך ישיר לשיתוף הפעולה עם הוועד האולימפי בישראל עליו הכרזנו לפני כחודש ימים", אמר מנכ"ל קבוצת דלק, אסי ברטפלד, "נטע היא פוטנציאל אדיר המהווה דוגמא ומופת לספורטאית נחושה, חרוצה ומצטיינת. אנו מקווים כי התמיכה שלנו תעזור לה למלא את כל שאיפותיה המקצועית ותעזור לה להביא כבוד וגאווה למדינת ישראל.מבחינתנו זו זכות גדולה לתמוך בספורטאית והמשך ישיר לחזון החברה לתמוך בישראלים צעירים מובילים בכל תחומי החיים".

בטקס החתימה אמרה ריבקין: "אני גאה שקבוצת דלק, מהמובילות בתחומה, בחרה לאמץ אותי ולתמוך בי בדרך לריו 2016. אין לי מילים להודות לחברה. אני נרגשת מאוד. זוהי מחויבות גדולה לאלה שנתנו בי אמון, ואני מקווה שאצליח להגיע להישגים המרביים בכל תחרות שאשתתף, כי אני תמיד שואפת לטוב ביותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully