וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לפני מכבי תל אביב: תבוסה קשה ללוקמוטיב קובאן

הרוסים שיגיעו ליד אליהו בחמישי הובכו בבית עם הפסד 109:86 ליניסיי. הם ספגו 62 נקודות במחצית הראשונה, שיא שלילי בליגה

לוקומוטיב קובאן תגיע ביום חמישי ליד אליהו ותפגוש את מכבי תל אביב בפעם השלישית העונה, הפעם במסגרת הטופ 16, אך אם לשפוט על פי משחקה הערב (שני), היא חייבת להשתפר משמעותית כדי להוות יריב לצהובים. הקבוצה של ייבגני פאשוטין ספגה הערב תבוסה קשה בליגה המזרח אירופית, 109:86 לינייסי הרוסית בבית. היה זה ההפסד הרביעי של הרוסים העונה בליגה המזרח אירופית, ובוודאי הכואב מכולם, לעיני הקהל הביתי.

קובאן הציגה הגנה חדירה במיוחד וספגה 62 נקודות במחצית הראשונה, שאגב, הסתיימה עם 116 נקודות בסך הכל לשתי הקבוצות - שיא בליגה המזרח אירופית. במחצית השנייה יניסיי פתחה מבערים, עלתה ליתרון גדול וקובאן לא הצליחה לחזור משם, בדרך להפסד הגדול ביותר שלה העונה.

מנטאס קלנייטיס הוביל את רשימת הקלעים של קובאן עם 20 נקודות אליהן הוסיף גם 7 אסיסטים. דרק בראון הוסיף 16 נקודות ומרכוס וויליאמס קלע 12.

ריצ'רד הנדריקס שחקן לוקומטיב קובאן עם הכדור, מאחוריו סופוקליס שחורציאניטיס שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
נראים רע. הנדריקס מול שחורציאניטיס בשלב הבתים/ברני ארדוב

* יריבה נוספת של מכבי תל אביב, פרטיזן בלגרד, רשמה את ניצחונה ה-11 בליגה האדריאטית עם 76:81 על מגה ויזורה בחוץ. הקבוצה של דושקו וויושביץ' מדורגת במקום השני בליגה, אחרי יריבתה המושבעת, הכוכב האדום בלגרד. דראגן מילוסבלייביץ' הצטיין בשורות פרטיזן עם 22 נקודות ו-4 אסיסטים, בעוד שבוגדן בוגדנוביץ' הוסיף 10, 7 אסיסטים ו-5 חטיפות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully