וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נאום רמון: השחקנים מקבלים בהבנה, סולחה עם העמותה

בעקבות נאום התוכחה של רמון נפגש עם נציגי עמותת האוהדים: "עשו מזה יותר ממה שזה". שכטר: "לא נפגעתי, להפך"

צילום ועריכה: קובי אליהו

הדברים הקשים שהטיח חיים רמון באנשי הפועל תל אביב ממשיכים לעורר סערה. היום (שני) ניסו אצל האדומים לברר כיצד אלה שספגו ביקורת מצד רמון מרגישים בעקבות דבריו. נראה כי למרות ההד שנוצר מדבריו של רמון, התגובות בהפועל תל אביב היו יחסית מתונות, מלבד אלה של עמותת האוהדים. רמון נפגש עם חברי העמותה והדירקטוריון הערב, בתיווכו של מני וייסמן. בפגישה רמון הרגיע את הרוחות בעקבות דבריו, שהרגיזו ופגעו באנשי העמותה.

בהמשך הערב הוציאו עמותת האוהדים, בעלי המניות וההנהלה הודעה משותפת, בה נכתב כי "הישיבה שנערכה בהשתתפות חיים רמון, עמותת האדומים וכל בעלי המניות הסתיימה באווירה טובה וחיובית. כל הנוכחים יפעלו במשותף למציאת פתרונות שיביאו לבהראת המערכת בטווח הקצר והארוך ויעלו בצוותא למציאת רוכש למועדון".

רמון טען כי "הטעות הכלכלית הגדולה ביותר הייתה שהבאתי את רן בן שמעון, איתי שכטר, גילי ורמוט ואלמוג כהן", אולם דווקא מצד השחקנים התקבלו הדברים בהבנה. היום (שני) ערכו המחליפים אימון ללא שאר הקבוצה, אימון שבו נוכח איתי שכטר, שהתייחס לדברים. "לא נפגעתי מהדברים, להיפך", הפתיע. "אני מודע לזה, אני מבין ויודע כמה אנשים עבדו ועמלו כדי להביא אותי לקבוצה. כולנו מודעים לכך שהושקעו כספים רבים בהבאתנו, ואין שום כעס אצלנו על רמון".

רמון תוקף את אנשי הפועל תל אביב: "לא מאמין לאף אחד"

חלוץ הפועל תל אביב איתי שכטר. ברני ארדוב
לא כועס. איתי שכטר/ברני ארדוב

שלא כמו שכטר ומרבית השחקנים שדובר בהם בראיון, נראה כי עמותת האוהדים היא הנפגעת העיקרית, ושם לא מתכוונים לעבור על הדברים בשתיקה. העמותה מנסה ליזום עם חברי הדריקטוריון ושאר בעלי המניות מלבד עידו חג'ג', גיבוש תוכנית עבודה שתסייע כדי להתמודד עם השלכות הראיון. נראה כי העמותה כרגע תשמיע טענות נוספות נגד רמון ונגד התנהלותו. למרות זאת, בדירקטוריון עצמו שחררו הודעה לפיה "לטובת שמו הטוב ועתידו של המועדון, בעלי המניות הפרטיים לא ייגררו להתנהלותו של רמון ולא יתנצחו איתו דרך התקשורת. כל מה שיש לנו להגיד ייאמר, אם וכאשר, רק במסגרת הדירקטוריון".

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
בעלי הפועל תל אביב חיים רמון. קובי אליהו
דבריו עוררו סערה. רמון/קובי אליהו

עם זאת, גורמים המקורבים לאדומים טוענים כי לא מעט מיושבי הדירקטוריון נפגעו באופן אישי מהצורה בה הציג רמון את הדברים. למרות שרמון העיד כי "כל החלטה קריטית התקבלה במשותף עימם", להם לא היה חלק באותן החלטות. לטענתם, הדברים נודעו להם רק לאחר קבלת ההחלטה. בפגישה עם בעלי המניות בהפועל תל אביב רמון הסביר את דבריו. אחד מבעלי הפועל תל אביב, סיימון כ"ץ, אמר לאחר הפגישה: "את הדברים הפרטיים שלי אסגור אישית עם חיים רמון. אני מאוד מקווה שנוכל להתנהל באופן תקין".

אחד מבעלי הפועל תל אביב עידו חג'ג' אמר על הפגישה: "הייתה סולחה, עשו מזה משהו שהוא הרבה יותר ממה שאמור להיות. חיים רמון עושה עבודה מעולה, ביקשו פגישה, עכשיו עשו סולחה והכול בסדר. הרבה חברים בהנהלה אפילו לא ידעו כמה רמון היה מעורב בעשייה, הוא לקח קבוצה על סף פירוק והביא אותה למצב שבו היא מאוזנת. בגירעון כזה אי אפשר להביא שחקנים, המטרה של הפגישה הייתה אחרת".

עידו חג'ג', מבעלי הפועל תל אביב. קובי אליהו
"הרבה חברים בהנהלה אפילו לא ידעו כמה רמון היה מעורב בעשייה". חג'ג'/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully