וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: ציון דרך לקאקה, נאפולי התקרבה לרומא

הברזילאי כבש צמד וחגג 101 במדי מילאן ב-0:3 על אטאלנטה. נאפולי ניצחה 0:2 את סמפדוריה, 0:1 ללאציו על אינטר

אחרי משחק העונה בין יובנטוס לרומא אמש, המחזור ה-18 בליגה האיטלקית, הסרייה A, מגיע לסיומו הערב (שני) עם שבעה משחקים נוספים. נאפולי פתחה את יום המשחקים עם ניצחון 0:2 על סמפדוריה, שקירב אותה עוד יותר לרומא במקום השני. מילאן חגגה 0:3 על אטאלנטה בסן סירו והתרגשה יחד עם קאקה שכבש צמד וחגג 101 שערים במדי הדיאבלו. את הערב סגרה לאציו עם 0:1 על אינטר.

יובנטוס הביסה 0:3 את רומא במשחק העונה

שחקן נאפולי דריס מרטנס. Giuseppe Bellini, GettyImages
בא בזמן. מרטנס/GettyImages, Giuseppe Bellini

נאפולי - סמפדוריה 0:2

אחרי ההפסד של רומא ליובנטוס, הפרטנופי קיבלו הזדמנות להתקרב למרחק שתי נקודות בלבד מרומא במקום השני בליגה, ולקחו אותה בשתי ידיים. אחרי שסיימו את 2013 בקול ענות חלושה עם 1:1 מאכזב אצל קליארי, החבורה של רפא מרטינס חזרה להציג יכולת טובה, בעיקר במחצית השנייה, אחרי מחצית אחת מגומגמת. גיבור המשחק היה דריס מרטנס הבלגי, שבמשחק הקודם סופסל על ידי בניטס, והפעם, ללא האמשיק ובהרמי הפצועים, תפס פיקוד וכבש צמד גדול במחצית השנייה. הבלגי מטפס לשישה שערי ליגה העונה. מרטנס כבש את הראשון בדקה ה-53 לאחר מבצע קבוצתי יפה: קאייחון מצא את היגואין, שהכניס כדור בתוך הרחבה למרטנס, שבעט בנגיעה לפינה ומצא את הרשת. אחרי עשר דקות מרטנס השלים צמד, בזכות בעיטה חופשית מ-20 מטר שהכניעה את שוער סמפדוריה, שהגיב מאוחר וספג. עד הסיום אינסינייה הצעיר כמעט כבש את השלישי של נאפולי, עד הבעיטה שלו פגעה בקורה. סמפדוריה של מיכאילוביץ' מקבעת את מקומה בתחתית.

מאמן נאפולי רפא בניטס. Giuseppe Bellini, GettyImages
הולך וסוגר על רומא. בניטס/GettyImages, Giuseppe Bellini

מילאן - אטאלנטה 0:3

אחרי ההפסד הכואב לאינטר בדרבי, הרוסונרי חזרו לנצח. עבור שחקן אחד ואוהדי המועדון זה לא היה עוד ניצחון אלא ציון דרך מרגש, כשקאקה חצה את קו 100 השערים במדי המועדון. בדקה ה-35 הגיע הרגע לו חיכו בסן סירו מאז קאקה חזר למילאן. הקשר הברזילאי קיבל כדור מעמנואלסון בצד שמאל של רחבת אטאלנטה, ומזוית קשה בעט לפינה הרחוקה ופנימה, ורץ לחגוג את שערו ה-100 במדי מילאן. אטאלנטה לא ויתרה, ובדקה ה-44 כמעט כבשה כשכדור חזק שבעט כריסטיאן ראימונדי פגע בקורה. בתחילת המחצית השנייה אטאלנטה שלטה בכדור ובאה בטענות לשופט אחרי שלא אישר שער משום שכדור חופשי שבעט יוהאן בנלואן לא עבר את הקו. דקותיים אחר כך כריסטיאן אביאטי הציל את מילאן משער שוויון כשהד מקרוב בעיטה של חרמאן דניס. בדקה ה-65, בניגוד למהלך המשחק, קאקה השלים צמד וחגג 101 שערים במדי הדיאבלו. מריו באלוטלי בעט כדור רוחב, שפגע ברוביניו, הגיע לקאקה וזה בעט מקרוב פנימה וחגג יתרון 0:2 עם חבריו. אטאלנטה קרסה. בריאן כריסטנטה כבש בדקה ה-67 את שערו הראשון העונה כשבעט כדור חזק, שטוח ומדויק מחוץ לרחבה וקבע 0:3 למארחת.

שחקן מילאן קאקה חוגג את שערו ה-100 במדי מילאן. Claudio Villa, GettyImages
ציון 100 עגול, ועוד אחד בונוס. קאקה/GettyImages, Claudio Villa

לאציו - אינטר 0:1

במשך 81 דקות המשחק באולימפיקו היה מאופס, עד שמירוסלב קלוזה החליט לעשות לזה סוף. אנטוניו קנדרבה הגביה מימין והסקורר הגרמני הכביר שם את הרגל ושלח וולה חד לרשת של האנדנוביץ'. שלוש הנקודות הרחיקו את לאציו כמעט סופית מהתחתית והשאירו את הנראזורי המאוכזבים, שלא הצליחו לנצל את המומנטום מהניצחון בדרבי לפני הפגרה, שמונה נקודות מהמקום השלישי, המוביל אל מוקדמות ליגת האלופות.

יתר המשחקים:

פארמה - טורינו 1:3
אודינזה - ורונה 3:1
גנואה -ססואולו 0:2
קטאניה - בולוניה 0:2

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully