וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשמי: אחי נצרת ומכבי נתניה יועמדו לדין

6.1.2014 / 14:13

עונשים כבדים צפויים בעקבות המהומה בעילוט. הצהובים יואשמו גם בגין קריאות גזעניות. חברת האבטחה: "פעלנו כראוי"

one

תובע ההתאחדות לכדורגל, עו"ד ניר רשף, החליט להעמיד לדין את מכבי אחי נצרת ומכבי נתניה, כפי שפורסם בוואלה! ספורט. נצרת תואשם בסעיפים של התפרעות אוהדים, תגרה ותקיפה ואילו נתניה בגין קריאות גזעניות, פגיעה על ידי אוהדים והתפרעות אוהדים בנסיבות מחמירות. נגד נתניה עומדים עונשים על תנאי של קיום משחק ללא קהל וכן משחק רדיוס בגין הסעיפים הנ"ל. על פי כל ההערכות, השתיים צפויות לעונשים כבדים. ההחלטה הגיעה בעקבות דוחות המשקיף סוהיל דאוד והשופט שלומי בן אברהם.

כזכור, ביום שישי אירחה נצרת את נתניה למשחק במסגרת הליגה הלאומית כאשר במהלך המשחק התעמתו אוהדי נתניה עם הסדרנים ולאחר המשחק נזרקו לעבר היציע של אוהדי נתניה אבנים על ידי אוהדי נצרת. מספר אוהדי נתניה נעצרו על ידי כוחות האבטחה. בנוסף, בנצרת טוענים שאוהדי נתניה השחיתו את היציע בו ישבו וכן את השירותים במקום.

האצטדיון בעילוט נסגר, אוהדי נתניה מוחים

עימות ביציעים של מכבי נתניה. אדריאן הרבשטיין
חברת האבטחה מתגוננת. העימות המדובר/אדריאן הרבשטיין

"נאסוף את כל החומר גם על ידי המשטרה, גם על ידי חברת האבטחה וגם את החומר שאחי נצרת תעביר ואז נדע בדיוק על מה להעמיד את הקבוצות לדין, אבל ללא ספק הנטייה היא ששתי הקבוצות תגענה לבית הדין", אמר גורם בהתאחדות עוד לפני ההודעה הרשמית על ההחלטה.

בינתיים שחררה היום חברת האבטחה "מטאור" הודעה משלה בה היא מגיבה על השתלשלות האירועים והטענות של אוהדי ואנשי הנהלת מכבי נתניה לאלימות ושימוש בכוח מופרז של אנשי האבטחה. "במשך מספר ימים לא הגבנו והמתנו בסבלנות לתחקיר המשטרה. הוכפשנו ושתקנו, המתנו לתחקיר מתוך ידיעה שפעלנו כראוי באירוע מורכב עם סממנים לאומיים ואלימות קשה", נאמר בהודעתה של חברת האבטחה. "באשר לאירוע עצמו: אירועי האלימות החלו עם הוצאתו מהיציע של אוהד הקבוצה שהתערטל, אקט שעלול היה לגרום להתלקחות קשה בקרב אוהדי נצרת שנמנע בשל תגובתנו המהירה. בעקבות הוצאת האוהד מהיציע החלו עשרות אוהדי נתניה להפעיל אלימות קשה ופיזית כנגד צוות האבטחה במקום, במהלכה נפצע אחד מראשי האבטחה ונזקק לאשפוז. פעלנו בנחישות להשלטת סדר תוך הפעלת כוח סביר בהחלט. חשוב וראוי לזכור שאנו הם שומרי החוק בעוד אותם מתפרעים הם מפריו. אנו נמשיך ללא ליאות, בעבודה הקשה למגר את האלימות ממגרשי הכדורגל ולהפכם למקום בו חובבי הענף נהנים מאווירה נטולת אלימות. זו מטרתנו יחד עם משטרת ישראל".

בינתיים, במכבי נתניה לא מתעסקים רק באירועים האלימים אלא גם בבשורות משמחות יותר: שמעון גונן, איש עסקים ישראלי המתגורר באפריקה ושותף בעסקים רבים עם אחד מהבעלים של הקבוצה אלי שגב, הודיע על הצטרפותו להנהלת המועדון. גונן יהפוך לשותף השלישי ביחד עם שגב ויוסי מאור ויכניס כסף לקופת המועדון. יצויין כי עוד לפני שהפך לשותף גונן העביר לקבוצה כמה מאות אלפי שקלים העונה על מנת להביא רכש לקבוצה זאת לבקשת שגב, אך כעת הוחלט שגונן ייכנס באופן רשמי להנהלת הקבוצה.

בנתניה מאמינים שהשלושה יוכלו להעמיד תקציב נאה בעונה הבאה בליגת העל, אם הקבוצה אכן תעפיל, ומתכננים להחזיר אותה לימיה הגדולים. גונן צפוי להירשם בהתאחדות לכדורגל ובבקרת התקציבים כבר בתקופה הקרובה ולהשלים את המהלך בצורה רשמית.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
שמעון גונן, שותפו של אלי שגב בעלי מכבי נתניה. ניב אהרונסון
מקווה להצעיד את נתניה חזרה למקומה הטבעי. שמעון גונן, השותף החדש/ניב אהרונסון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully