וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאו גאסול: "אני משחק מתוך מחויבות לחבריי ולעצמי"

הלייקרס מתרסקים: הספרדי מרגיש בדרך החוצה, ד'אנטוני מתוסכל, ובריאנט קורא למצביעי האולסטאר לא להצביע עבורו

מה יהיה עם הלייקרס? אחרי שקטעו רצף אומלל של שישה הפסדים עם ניצחון על יוטה, הקבוצה של מייק ד'אנטוני חזרה לסורה הבוקר (שני) עם הפסד כואב 137:115 לדנבר. הקהל בסטייפלס סנטר ראה את קבוצתו סופגת את מספר הנקודות הרב ביותר שלה העונה, והיא כבר מדורגת במקום ה-13 מתוך 15 קבוצות המערב עם מאזן עגום של 20:14. בתוך כך הדיווחים האחרונים מ-LA טוענים שהמשא ומתן עם הקאבלירס על הטרייד המדובר בין אנדרו ביינום לפאו גאסול תקוע בשלב הזה.

מייק ד'אנטוני מאמן לוס אנג'לס לייקרס. Alex Gallardo, AP
"זה קשה, ואין טעם לייפות את זה". מייק ד'אנטוני/AP, Alex Gallardo

גאסול עצמו, שמודע לכך שהמועדון בשורותיו הוא משחק בשבע השנים האחרונות מנסה להיפטר ממנו כדי לחסוך בעלויות, אמר אחרי שקלע 25 נקודות, קטף 10 ריבאונדים וחילק 5 אסיסטים: "אני משחק מתוך אהבה למשחק, ותחושת גאווה ומחויבות לחבריי לקבוצה ולעצמי. אני פשוט רוצה לתת את הטוב יותר שלי".

מייק ד'אנטוני, שראה את חביב אוהדי הלייקרס בריאן שואו משיג ניצחון ראשון כמאמן מול הצהובים-סגולים, הודה אחרי המשחק: "זה קשה, ואין טעם לייפות את זה. אנחנו בבור, ואנחנו שמנו את עצמנו בבור הזה. נקבל כמה שחקנים חזרה מפציעות, ועד אז נמשיך לשחק חזק, לשמור על הראש למעלה ולהתגבר על זה".

קובי בריאנט על ספסל לוס אנג'לס לייקרס. Alex Gallardo, AP
"ייעץ למצביעים להתמקד בדמיאן לילארדים של העולם". קובי בריאנט/AP, Alex Gallardo

ובינתיים קובי בריאנט הפצוע התבשר שקהל המצביעים לאולסטאר צפוי לשלוח אותו לחמישייה הפותחת של המערב במשחק הכוכבים שייערך השנה ב-16 בפברואר בניו אורלינס, ושיחרר הצהרה מעניינת: "למרות שזה כבוד גדול בשבילי לשחק בשביל האוהדים, הייתי מעדיף לראות כמה מהצעירים במשחק הזה, והם ראויים לכך".

"אני ככל הנראה לא אספיק לחזור בזמן כדי להטביע חותם על המשחק הזה", הוא הסביר. "אז אני מייעץ למצביעים להתמקד במועמדים הצעירים יותר, הדמיאן לילארדים של העולם, כי להם זה הרבה יותר מגיע". על מצבה העגום של קבוצתו בהיעדרו אמר בריאנט: "אנחנו נהיה בסדר. הם רק צריכים להעלות הילוך, לשחק בשני צידי המגרש ולהשיג שניים-שלושה ניצחונות פה ושם, ופתאום הם יהיו שוב במירוץ".

ג'רד ביילס במדי ממפיס גריזליס. Matt York, AP
בדרך לבוסטון. ג'רד ביילס/AP, Matt York

במספר כלי תקשורת דווח הלילה שבוסטון קרובה להשלמת טרייד עם ממפיס שיעביר את ג'רד ביילס לסלטיקס תמורת קורטני לי, שהירוקים מנסים להשתחרר מחוזהו, והגריזליס עשוים לשחררו מיידית. ביילס בן ה-25 רשם העונה 8.1 נקודות ו-2.1 אסיסטים למשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully