וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבי לוזון לגוטמן: "כל עוזריך ישתכרו לפי שעה"

6.1.2014 / 11:19

בעיה חדשה למאמן הנבחרת: השניים שוחחו, יו"ר ההתאחדות הבהיר כי עליו לקחת בחשבון נושא הצמצומים. המשמעות: מועמדותו של אלי כהן כנראה יורדת מהפרק, גוטמן יבדוק את אופציית אבוקסיס. בקמפיין הבא: אוואט צפוי לפנות את מקומו

יממה לאחר ההמלצה למנות את אלי גוטמן לתפקיד מאמן הנבחרת, בהתאחדות לכדורגל כבר מתחילים לעבוד. פגישת עבודה ראשונה תיערך בין אבי לוזון למאמן שימשיך לקדנציה נוספת, ובה יעלו סוגיות בוערות וביניהן המתווה החדש של המאמן, וכמובן מינוי הצוות המקצועי שלו.

אבי לוזון עם אלי גוטמן בהצגת גוטמן כמאמן נבחרת ישראל. נמרוד סונדרס
לוזון וגוטמן/נמרוד סונדרס

במהלך השיחה אתמול (ראשון) הבהיר לוזון לגוטמן כי כל עוזריו, בניהם עוזר המאמן וכן מאמני הכושר והשוערים, יקבלו משכורת לפי שעה. המשמעות: שכרם צפוי להגיע לאלפי שקלים בודדים בכל תקופה בה הנבחרת תשחק, ובשאר העונה הם לא יקבלו שכר. הדבר הזה עשוי להקשות על גוטמן לבחור עוזר. יש לציין כי אבוקסיס היה היחיד בצוות המקצועי שהשתכר לפי שעה, אך זה נבע מהעובדה שהיה לו חוזה בהפועל תל אביב. כעת מדובר בהחלטה גורפת, ללא קשר לעתידו של אבוקסיס ושתהיה תקפה לגבי כל הצוות.

כזכור, בהתאחדות סיפרו לאחרונה כי גוטמן היה רוצה לראות בצוות המקצועי, בכל תפקיד שהוא, את אלי כהן "השריף". לאור ההודעה של לוזון, בהתאחדות מעריכים כי כהן לא יסכים להיות מוגדר כעוזר מאמן. כעת, טוענים בהתאחדות, גוטמן הבהיר כי יבדוק את אופציית יוסי אבוקסיס. "לא בטוח שיוסי ירצה להיות בנבחרת, כי אם הוא ישאיר את בני יהודה בליגה וייצא למחנה, הוא לא יוכל להיות שם בשבילה", אמר גורם בכיר בהתאחדות. "לדעתי רק כשהעונה תהיה לקראת סיומה יוחלט סופית מה יהיה. לדעתי גוטמן ישאיר את ההחלטה בידי אבוקסיס". אגב, לאור הקיצוצים בהתאחדות הובהר כי אם גוטמן ירצה את אבוקסיס, לא תהיה בעיה להעסיקו לאור השכר הזעום שיקבל עוזר המאמן. אופציה נוספת שעלתה: אלי אוחנה.

דודו אוואט יוסי בניון שחקני נבחרת ישראל. קובי אליהו
מי יישאר בסגל? בניון ואוואט/קובי אליהו

כפי שרמז גוטמן לא פעם במהלך הקמפיין האחרון, הקמפיין בא יהיה מושתת על שחקנים רעבים. סביב יוסי בניון ודודו אוואט ישנו סימן שאלה גדול, כשלפחות לגבי השוער נראה כי ההחלטה כבר התקבלה והוא יפנה את מקומו לשוערים צעירים יותר דוגמת בוריס קליימן או אריאל הרוש. לגבי בניון, ההחלטה תיפול בסופו של דבר על דקות המשחק בק.פ.ר. גוטמן מתכוון לזמן את בניון בכל מקרה למשחק הידידות בחודש מרץ מול סלובקיה, שייערך בארץ.

גוטמן הבהיר ללוזון בשיחה שקיימו, שהסיק מסקנות מהקמפיין האחרון. בין היתר, טען גוטמן, הוא טעה כשלא נצמד לשיטה שאותה הנחיל בשנים האחרונות ושינה אותה בהתאם לדפוסים של לואיס פרננדז. לגבי הזימונים לסגל: שחקנים כמו איתי שכטר ואחרים, שהיו מועדפים על המאמן, לא יקבלו זימון אם לא יפגינו יכולת גבוהה בליגה.

בנוגע לוועדת האיתור, בהתאחדות התייחסו לסוגיית דרור קשטן, שביקש שלא לכנס את הוועדה. "אפשר לומר שהוועדה לא התכנסה בגלל דרור, אבל ההחלטה לא הייתה משתנה. כבר הייתה החלטה על גוטמן, והוא היה המאמן בכל מקרה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully