וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בופון: "להגיד 'יובנטוס קיבלה עזרה' זה אליבי מראש"

יובנטוס חגגה את ה-0:3 על רומא וענתה לביקורות. קונטה: "יש עוד חצי עונה". דה סאנטיס: "המערכת באיטליה נותנת להם יתרון"

יובנטוס רשמה אמש (ראשון) את ניצחונה הגדול ביותר העונה, כשהנחילה לרומא את הפסדה הראשון בליגה ועשתה זאת בסטייל עם 0:3 מוחץ. הגברת הזקנה, שנהנתה משערים של וידאל, בונוצ'י ו-ווצ'יניץ', רשמה ניצחון עשירי ברציפות והגדילה את הפער מהג'ילארוסי שבמקום השני לשמונה נקודות.

שחקני יובנטוס חוגגים. GettyImages
האליפות בכיס? יובנטוס חוגגת/GettyImages

זו אבן דרך, אבל שום דבר עדיין לא הוכרע", ניסה המאמן המנצח אנטוניו קונטה להרגיע את החגיגות בטורינו. "אני אף פעם לא מרוצה עד הסוף לפני שאנחנו משיגים את המטרות שלנו. יש לנו עוד חצי עונה לפנינו, ואסור שהפער בפסגה יהפוך לאשליה שהאליפות כבר שלנו, כי בלי הריכוז והתשוקה נהיה בצרות".

לאחר מכן עבר קונטה למחמאות: "אל תשכחו שרומא ניצחה את עשרת המשחקים הראשונים שלה, ועכשיו אנחנו מובילים עליה בשמונה נקודות. אני עדיין מופתע מהצמיחה שלנו מבחינה טקטית ומנטלית, ואל תשכחו שהיריבות מכירות אותנו היטב כך שאנחנו צריכים לעבוד ולהשתפר כל הזמן".

אנטוניו קונטה מאמן יובנטוס. GettyImages
"עדיין מופתע מהצמיחה שלנו". אנטוניו קונטה/GettyImages

ג'יאנלואיג'י בופון היה נחרץ יותר ואמר: "התוצאות שלנו מרשימות, ועכשיו אין ספק שמגיע לנו להוביל את הטבלה". כשנשאל על דבריו של פרנצ'סקו טוטי שאמר השבוע שיובה תמיד מנצחת עם מעט עזרה, אמר השוער הוותיק: "זה לא רק הוא, הרבה אנשים מדברים ככה לאורך השנים, ואני חושב שזה פשוט אליבי מוכן מראש עבור אלה שלא מנצחים. ככה הם יכולים להגיד 'יובה קיבלה עזרה' ולהתעלם מהבעיות שלהם".

לאונרדו בונוצ'י, מגיבורי הניצחון שחגג את שערו בהכנסת הכדור לבטנו לכבוד אשתו ההרה, הוסיף: "ידענו שאנחנו צריכים לקחת את השליטה במגרש שלנו. זו הייתה הופעה אינטליגנטית, כי נשארנו מעט מאחור יותר מהרגיל בגלל שלא יכולנו לתת לרומא לנצל את היתרון העיקרי שלה שהוא המהירות. נתנו לרומא לדבר לפני המשחק, ודיברנו על הדשא".

ג'יאנלואיג'י בופון שוער יובנטוס. GettyImages
"רבים מדברים ככה לאורך השנים". ג'יג'י בופון/GettyImages

בצד המפסיד, הרומאים שנותרו בסיום בתשעה שחקנים אחרי הרחקתם של דה רוסי וקסטאן היו מאוכזבים מאוד, ומאמנם רודי גרסיה אמר: "הייתה לנו מחצית ראשונה טובה, אבל יובה הייתה יעילה ומנעה מאיתנו לכבוש". על סיכויי האליפות של קבוצתו אמר המאמן הצרפתי: "יש עוד 60 נקודות בקופה, אבל האליפות היא לא המטרה שלנו, אלא לחזור לאירופה. כרגע אנחנו במקום השני, וזה מקום טוב להיות בו. מעבר לכך, נראה מה יקרה".

השוער מורגן דה סאנטיס הוסיף עוד קצת דם רע בין שתי הקבוצות כשאמר בסיום: "כבר אמרתי השבוע שהמערכת בכדורגל האיטלקי הופכת את יובנטוס לטובה יותר מהאחרות בבירור. בשלוש השנים האחרונות הם משחקים באיצטדיון חדש לחלוטין, וזה כמובן יתרון. בסופו של דבר התוצאה היא שקובעת והיום לא הוכחנו את עצמנו, אבל לכולם מותר להגיד את מה שהם חושבים, ולא רק למנצחים".

רודי גרסיה מאמן רומא. GettyImages
"האליפות היא לא המטרה שלנו, אלא לחזור לאירופה". רודי גרסיה/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully