וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עד ראייה שצילם את התאונה של שומאכר: "הוא גלש לאט"

העד לתאונה הכחיש את הטענה לגלישה מסוכנת, והעדיף לתת את הסרטון למשטרה ולא למכרו לתקשורת. חבר של שומאכר טוען: "הוא יצא מכלל סכנה"

מיכאל שומאכר נהג קבוצת מרצדס. Clive Mason, GettyImages
"הפעם אל תמהר, קח את הזמן". שומאכר/GettyImages, Clive Mason

עד ראייה לתאונה הנוראית של מיכאל שומאכר טוען כי בידיו צילומים שמתעדים את האירוע, ואף מאשר את הטענה כי אלוף העולם לשעבר לא גלש בצורה מסוכנת, אלא בצורה איטית.

כזכור, שומאכר התרסק בשבוע שעבר בצורה קשה בראשו כתוצאה מתאונת סקי ופונה לבית חולים. אחרי שנמסר כי מצבו קריטי ושהוא בסכנת חיים, אתמול, לפחות על פי אחד מחבריו הקרובים, נמסר כי "מצבו יציב, והוא יצא מכלל סכנה".

העד לתאונה טוען כי שומאכר "גלש במהירות איטית, בצורה נינוחה, 20 קמ"ש, לא יותר". בשבוע שעבר, מנגד, פורסם כי שומאכר גלש במהירות מסחררת במורד ההר, שהוערכה ב-100 קמ"ש.

העד, דייל גרמני בן 35, אומר כי עצר על ההר בניסיון לצלם את חברה שלו, ובמקרה קלט ברקע את שומאכר מאבד שליטה ומתרסק על הסלעים. הוא זכה לשבחים רבים על העובדה שלא רץ לתקשורת בניסיון לגרוף סכומי כסף גדולים ולמכור את הסרט, אלא מסר אותו למשטרת גרנובל, שחוקרת את התאונה. "מבחינתי הוא הגיבור של השנה", כתב עליו אנדרו בראון מה"גארדיאן". יש לציין כי סרטון שמסתובב ברשת וכותרתו "Video: Moment de l'accident de Michael Schumacher! (EXCLUSIF)" מכיל וירוס.

בינתיים, מיקה הייקינן, אלוף העולם בפורמולה 1 לשעבר, שעבר גם הוא פציעת ראש קשה, כתב מכתב לשומאכר, ובו ייעץ לו להתאזר בסבלנות בניסיון השיקום. "רק תעשה לי טובה, אל תנסה לנצח את השעון. הפעם זה לא מירוץ, קח את כל הזמן שאתה צריך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully