וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האתגר הגדול של רוני לוי

5.1.2014 / 23:10

כבר עכשיו מאמן בית"ר צריך לחשוב איך להשתמש בצורה טובה יותר בחומר הקיים כדי שהקבוצה שלו לא תיראה אנמית בחלק ההתקפי כפי שהיא נראתה מול הפועל חיפה. שלום תקווה ממליץ להציב את קריאף בעמדה התקפית יותר, ובעיקר מתרשם מז'רקו קוראץ', אחד הזרים הטובים ביותר בליגה

אדריאן הרבשטיין

שלומי דורה הגיע מוכן לקרית אליעזר. הוא ידע שבית"ר תעלה במערך טקטי מסודר כפי שעשתה במשחקים האחרונים. הקבוצה שלו השתלטה על כל חלק במגרש, והשחקנים הפעילו לחץ מהדקות הראשונות וביטלו כל אפשרות של בית"ר להפתיע. המערך הטקטי שעמד מולו היה קשה לפיצוח ולכן ראינו עד כמה חיפה השקיעה מחשבה במצבים הנייחים, נושא שהקבוצה מתרגלת ועובדת עליו קשה מאוד באימונים. נכון שלא כל הבעיטות בוצעו בצורה מושלמת, אבל חיפה הוכיחה שהדרך הטובה להגיב למערך מסודר כמו זה שעמד מולה הוא ניצול מצבים נייחים.

2:2 בין הפועל חיפה לבית"ר ירושלים

רוני לוי: "ברוכיאן הוא מהשחקנים המוכשרים שאימנתי"

שחקני הפועל חיפה חוגגים עם שלומי דורה. אדריאן הרבשטיין
חיפה הוכיחה שהדרך הטובה להגיב למערך מסודר כמו זה שעמד מולה הוא ניצול מצבים נייחים. שלומי דורה/אדריאן הרבשטיין

במשך כל המחצית הראשונה חיפה שלטה ויזמה, ולא אפשרה לבית"ר לפתח משחק התקפי ראוי, אבל אחרי הפציעה של יוסי דורה לקראת סיום המחצית הראשונה וכשהיא הייתה בנחיתות מספרית, היא נלחצה מעט והצליחה לעזור לבית"ר להבקיע שער, משהו שהיא מתקשה מאוד במחזורים האחרונים. השער הזה העיר את בית"ר ודרבן אותה לקראת המחצית השנייה, וזו גם הסיבה שהקבוצה נראתה אחרת לגמרי ב-45 הדקות הבאות. פתאום אפשר היה לראות בית"ר יוזמת ומנסה, אבל עד שהיא נכנסה למשחק, הגיע שוב תרגיל במצב נייח שעלה לה בשער.

אחרי שחיפה הובילה 1:2, רוני לוי הכניס את דוד רביבו כשהוא יודע ומבין את המגבלה שיש לו בחלק ההתקפי. לוי ידע שהבעיטות המסוכנות של רביבו ואבירם ברוכיאן יכולות להכניס מחץ להתקפה של בית"ר, וזה בהחלט עזר ודחף את הקבוצה שלו לדקות טובות יותר והולידה בסופו של דבר את שער השוויון. בית"ר אמנם סיימה עם נקודה, אבל אסור לה לטעות: תוצאת התיקו הגיעה בעיקר בעזרתה האדיבה של חיפה מכיוון שביותר מדי דקות בית"ר לא הייתה קיימת מבחינה התקפית.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
רוני לוי מאמן בית"ר ירושלים. אדריאן הרבשטיין
עשוי למצוא פתרונות בחומר הקיים. רוני לוי/אדריאן הרבשטיין

אם בית"ר לא תוכל להתחזק בחלק הקדמי במהלך החודש הקרוב, רוני לוי יצטרך לחשוב על פתרונות עם החומר הקיים ולמצוא אלטרנטיבות מתוך המערך שלו. המשחק הזה רק נתן עדות נוספת לבעיה בחלק הקדמי ואחת האפשרויות מבחינתו היא להציב קשר הגנתי במקום אופיר קריאף שיוכל לנצל את היכולת והמהירות שלו בחלק הקדמי.

בחיפה בעיקר בלט שחקן אחד שבעיני הוא אחד הפיבוטים הטובים בכדורגל הישראלי שלנו. אני מדבר כמובן על ז'רקו קוראץ', שחקן שיודע לשמור היטב על הכדור ומוציא לפועל את ההתקפות של חיפה בצורה נכונה. הוא מכביד מאוד על הגנות היריב, ומלבד השערים שהוא מספק, הוא מרבה לנוע ולפנות שטחים. גם אור אוסטווינד השאיר רושם טוב ומוכיח שהוא שחקן עם יכולת מסירה ובעיטה יוצאים מן הכלל. כשיש לך שחקן בעל דיוק כזה וחלוץ עם יכולת כמו של קוראץ', חיפה יכולה להשיג יתרון משמעותי במשחקים שלה ולדעת שיש לה את הפוטנציאל לסיים בחלק העליון של הטבלה.

ז'רקו קוראץ' שחקן הפועל חיפה מול אופיר קריאף שחקן בית"ר ירושלים. אדריאן הרבשטיין
הוא מכביד מאוד על הגנות היריב, ומלבד השערים שהוא מספק, הוא מרבה לנוע ולפנות שטחים. ז'רקו קוראץ'/אדריאן הרבשטיין

ולסיום, אי אפשר שלא להתייחס לאות ההוקרה על הוגנות שקיבל הקהל של חיפה. אין ספק שהוא ראוי להערכה, ובזמן שהקבוצה נאבקת על המשך המשימות שלה העונה, לקהל החיפאי יש אתגר חשוב לא פחות להמשיך ולשמור על הספורטיביות ביציע ולהיות דוגמה חיובית ללא מעט קהלים בארץ, במיוחד בימים שבהם הכותרות בעיתונים עוסקות באלימות ולא במשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully