וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוני לוי: "ברוכיאן הוא מהשחקנים המוכשרים שאימנתי"

5.1.2014 / 22:20

מאמן בית"ר החמיא לקשר אחרי התיקו מול הפועל חיפה, יוסי דורה שאיבד את ההכרה ורואש שנפצע בעצם, פונו לבית החולים

צילום: אדריאן הרבשטיין, עריכה: טל רזניק
שחקני בית"ר ירושלים חוגגים שער. אדריאן הרבשטיין
שער שוויון דרמטי. שחקני בית"ר חוגגים/אדריאן הרבשטיין

הפועל חיפה יכולה לראות את עצמה הערב (ראשון) מאוכזבת מה-2:2 נגד בית"ר ירושלים. ניצחון היה מקנה לאדומים מהכרמל את המקום הרביעי, אבל במקום זאת הם ספגו שער שוויון דרמטי של איציק כהן בדקה ה-83 שמשאיר אותם עם נקודה בלבד ומנע מהם לחגוג עם הקהל ניצחון ביתי. מנגד, בית"ר ירושלים יכולה לחייך מעט כשהיא ממשיכה במסע ההתאוששות הנהדר שלה שמשלים ארבע נקודות משש נקודות אפשריות בשני המשחקים האחרונים.



הפועל חיפה ובית"ר ירושלים נפרדו ב-2:2

שחקני הפועל חיפה חוגגים עם שלומי דורה. אדריאן הרבשטיין
"זה היה אחד המשחקים הטובים ביותר שלנו בבית". שלומי דורה ושחקניו חוגגים מוקדם מדי/אדריאן הרבשטיין

לקראת סוף המחצית הראשונה נפגע יוסי דורה בראשו והוצא מהמגרש על אלונקה. דורה, אחיו של המאמן שלומי דורה, איבד לכמה רגעים את ההכרה וסבל מזעזוע מוח. הוא פונה לבית החולים לקבלת טיפול רפואי. גם אושרי רואש פונה לבית חולים בעקבות פגיעה בעצם. הוא עבר צילום שבו נשללה האפשרות שהוא סובל משבר ברגלו. רואש קיבל זריקת אנטיטטנוס ושוחרר לביתו. דורה יחמיץ בכל מקרה את המשחק הבא נגד הפועל תל אביב בגלל צבירת כרטיסים צהובים. אור אוסטווינד שספג צהוב יחמיץ את המשחק בעוד שבועיים מול הפועל עכו.

"אני חושב ששיחקנו את אחד המשחקים הטובים שלנו בבית, ולפי הפתיחה זה לא היה נראה רחוק מה-0:3 על רמת השרון", אמר שלומי דורה. "איכשהו הצלחנו להחזיר את בית"ר למשחק מטעויות שלנו. לא זכינו בנקודה, אלא איבדנו שתי נקודות חשובות מאוד.

"יכול להיות שסבלנו מחוסר ריכוז", המשיך דורה. "ההגנה לא הייתה בהרבה תעסוקה במשחק הזה כי רוב המשחק היה בשליטה שלנו. בדקות שהם לחצו על הדוושה סבלנו מבלבול וזה חבל". על הפציעה של יוסי דורה אמר: "בסך הכול היה מומנטום של בית"ר, קאלה השמיט את הכדור, זה פגע לו בפרצוף. המצב לא נעים, נלך לבית החולים. הוא נמצא בהכרה ומחכה לכל הבדיקות כדי לקוות שהכול תקין".

רוני לוי מאמן בית"ר ירושלים. אדריאן הרבשטיין
מרוצה מהתוצאה, לא מהמשחק. רוני לוי/אדריאן הרבשטיין

בצד השני, בבית"ר ירושלים לא יכולים להיות מרוצים מהמשחק שהציגו הערב, אך בהחלט מהעובדה שחזרו פעמיים מפיגור במגרש קשה ונחלצו מהפסד.

רוני לוי מאמן הקבוצה סיכם את המשחק ואמר: "אני חושב שבחצי השני יצאנו קדימה, אבל המשחק עצמו היה פחות טוב. אולי יש קשר לפקק שנתקענו בו. לא נכנסו מספיק טוב למשחק. הפועל חיפה קבוצה מאוד מסוכנת בחלק הקדמי, ידענו שהם מסוכנים גם במצבים נייחים ולמרות זאת ספגנו בנאיביות שני שערים במצבים נייחים. צריך להגיד מילה טובה לשחקנים על זה שחזרו פעמיים מפיגור. ככל שהמשחק התקדם אני חושב שהשתפרנו וקצת סיכנו את השער".

המאמן החמיא למשחק של אבירם ברוכיאן: "הוא אחד השחקנים המוכשרים שאימנתי, יש לו מגע של קסם. הוא עבר תקופה בכדורגל וחזר לו הרעב והרצון להצליח. אני יכול לכוון אותו ולתת לו את התמיכה אבל זה בה ממנו. גם בבדיקות של ריצה שערכנו ראינו שבמשחק האחרון הוא רץ יותר מ-12 קילומטר וזה גבוה ביותר".


על העיכוב בדרך למשחק: "הייתה תאונת דרכים קטלנית ביותר וזה לא משהו שציפינו לו. פעם הבאה ניקח מרווח ביטחון גדול יותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully