וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משטרת אבו דאבי מנעה מדן מורי להיכנס למדינה

בלם ויטסה אמור היה לצאת יחד עם חבריו למחנה אימון. 55 דקות לעטר בהפסד ריימס 2:0 למארסיי במסגרת הגביע

בלם ויטסה ארנהם דן מורי לא יצא עם קבוצתו ההולנדית למחנה האימון באבו דאבי, וזאת מאחר שמשטרת אבו דאבי לא אישרה לו להיכנס למדינה. במקום לצאת עם חבריו, נותר מורי בהולנד כדי לערוך אימונים אישיים זאת בזמן שקבוצתו מתכוננת לסיבוב השני בהולנד.

דן מורי בלם ויטסה ארנהיים. GettyImages
עוד ספורטאי ישראלי שנתקל בבעיות. דן מורי/GettyImages

מורי הגיע לוויטסה בקיץ שעבר, ומאז הוא ממעט לשחק. העונה רשם הופעה אחת בליגה ושתי הופעות במסגרת הגביע ההולנדי, וברוב המשחקים הוא בילה על הספסל. ויטסה סיימה את הסיבוב הראשון בליגה ההולנדית כאשר היא במקום השני כשרק הפרש נחות מפריד בינה לבין אייאקס.

"מחנה אימון בדובאי, מקבלים אישור להיכנס. הכול טוב ויפה, עד אתמול", כתב מורי בדף הפייסבוק שלו. "מגיעה שיחת טלפון שאומרת: 'המשטרה לא מאפשרת כניסה של ישראלים, גם אם הם ספורטאים!'. אז אחרי שכולם טסו ואני נשארתי בהולנד לאימונים אישיים, אני רוצה להגיד בגאווה גדולה: 'ברוך אתה ה' אלהינו מלך העולם, שלא עשני גוי'...המשך שבוע טוב".

כזכור, בעבר נתקלו לא מעט ספורטאים ישראלים בבעיות להיכנס למדינות המפרץ, ביניהם שחר פאר ואנדי רם. פאר עצמה לא קיבלה ויזה לדובאי במהלך פברואר 2009 ולכן נאלצה לוותר על השתתפותה בטורניר הטניס הענק אחרי שאיחוד האמירויות לא איפשרה את כניסתה. גם רם נתקל בבעיות במהלך אותה שנה אבל בסופו של דבר בעקבות התערבות מארגני הטורניר, התאפשרה כניסתו לטורניר.

* אלירן עטר נכנס כמחליף בדקה ה-65, אך לא הצליח להושיע את ריימס, שהפסידה 2:0 למארסיי בגביע הצרפתי אחרי הארכה. במשחק נוסף בגביע, נזקקה מונאקו לשער בדקה ה-86 כדי לנצח את ואן מהליגה השלישית 2:3.

* ניר ביטון נכנס כמחליף בדקה ה-77 בניצחון סלטיק 0:4 על סט. מירן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully