וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: משה לוגסי צפוי לסכם השבוע

5.1.2014 / 17:14

אבי נמני נפגש עם מכבי תל אביב וקיבל אישור עקרוני להעבירו לבירה. הקבוצה תגיע לקרית אליעזר רק כשעה לפני המשחק

one

בית"ר ירושלים תגיע למשחק החוץ הערב (ראשון) נגד הפועל חיפה בקרית אליעזר רק בסביבות השעה 18:30, כשעה לפני שריקת הפתיחה. הסיבה נעוצה בפקק תנועה גדול בכביש החוף בעקבות תאונה בכביש 2. בית"ר יצאה מבית המלון בנתניה סמוך לשעה 16:00, אבל נתקלה בפקק וכוחות המשטרה סייעו לה להגיע לכביש 4. בגלל הפקק, אוהדים רבים של הקבוצה יאחרו למשחק.

בבית"ר ממשיכים במאמצים להתחזק לקראת חלון ההעברות שייפתח ב-7 לחודש. התקדמות משמעותית נרשמה היום כאשר סוכנו של משה לוגסי, אבי נמני, נפגש עם אנשי מכבי תל אביב וקיבל אישור עקרוני להעברת השחקן בימים הקרובים. כעת יצטרך נמני לשבת עם בית"ר על התנאים של השחקן ורק לאחר מכן תהפוך ההעברה לרשמית.

כזכור, כפי שפורסם בוואלה! ספורט, בית"ר פנתה למכבי תל אביב מתוך רצון לשאול את הקשר לעונה וחצי או לחצי עונה עם אופציה לעונה הבאה ובמכבי אף הביעו עדיפות כי המושאלים של הקבוצה יתחשלו בבית"ר ויתמודדו ברמות הגבוהות, לפחות מבחינה מנטאלית. כעת נראה הצדדים הגיעו להסכמות ובימים הקרובים העסה תהפוך לרשמית.

משה לוגסי שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
מתקרב לבירה. לוגסי/ברני ארדוב

לוגסי (22) החל את דרכו בקבוצות הילדים של מכבי קרית גת ובגיל 14 עבר למחלקת הנוער של מכבי תל אביב. בעונת 2010-2011 ערך את הופעת הבכורה במדי הקבוצה של הבוגרת של הצהובים. בעונה שעברה היה חתום על אחד משערי העונה, כשכבש שער ניצחון בדקה ה-98 כדי להעניק למכבי תל אביב 2:3 דרמטי על בני יהודה. בעונה שעברה רשם 21 הופעות במכבי תל אביב, בהן כבש פעמיים ובישל שלושה שערים, אך העונה מעמדו נחלש והוא בקושי זוכה לדקות משחק מהמאמן החדש פאולו סוזה.

בנוגע לאיברהים בנגורה, בבית"ר קיבלו בסוף השבוע את הידיעות לפיהן סיכם בא.י.ק סולנה, אך השחקן וסוכנו הכחישו את הדברים וסוכנו אף אמר: "היו מגעים. טבעי שהם ירצו אותו אחרי התקופה הקודמת שהייתה לו שם, אבל כרגע אין שום דבר סגור. השחקן ממתין לסגור את העניינים שלו מול בית"ר ורק לאחר מכן יעבור ניתוח ויבחר היכן לשחק. אגב, בנגורה העלה בדף האינסטגרם שלו לפני מספר ימים תמונה שלו במדי א.י.ק סולנה, אך הוריד אותה לאחר הפרסומים.

בבית"ר מקווים שהשבוע תהיה התקדמות גם בנוגע לחיים מגרלשווילי וג'ונתן וילה. בבית"ר מאמינים שלאחר המשחק יישבו עם לנדרי מולמו בניסיון לסכם עימו על התרת חוזהו תמורת פיצוי ולאחר מכן ייכנסו למו"מ עם מגרלשווילי. סלטה ויגו עדיין לא הגישה לבית"ר את דרישותיה בנוגע לג'ונתן וילה ובבית"ר בודקים אופציות נוספות במקביל.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
טטה בנגורה בית"ר ירושלים מול יניב קטן מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
הסוכן מכחיש. בנגורה/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully