וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר תפנה רשמית למכבי ת"א בנוגע ללוגסי

בקבוצה רוצים לשאול את השחקן לעונה וחצי ומנסים לשכנע אותו לעבור, בעוד הוא חושש כי לא יזכה לדקות משחק. פעם נוספת: בעיות עם בנגורה

one

בבית"ר ירושלים יפנו בהמשך השבוע באופן רשמי למכבי תל אביב בנוגע לקשר משה לוגסי. בקבוצה מהבירה מעוניינים לשאול את השחקן, שלא זוכה לדקות משחק העונה במדי האלופה, לעונה וחצי ומאמינים ששכנועו של לוגסי כי יקבל את אותן דקות בבית"ר הוא הדבר המפריד בין הצדדים.

יש לציין כי במכבי תל אביב מעדיפים להשאיל את השחקן לבית"ר כחלק מאג'נדה בה שחקני הקבוצה הצעירים, שיתחשלו תחת הלחץ בבית"ר, יגיעו מוכנים יותר לרף הציפיות במכבי בעתיד. גורמים במכבי ציינו שחקנים כמו ברק יצחקי, יואב זיו ודן איינבינדר, שהגיעו לקבוצה מוכנים לגודל המעמד, לא מעט בשל הניסיון שצברו בבית"ר ברמות הגבוהות, לפחות ברמת הלחץ וההתמודדות עמו.

משה לוגסי שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
בדרך לבירה? לוגסי/ברני ארדוב

כפי שפורסם בוואלה ספורט, עם סיום מועד ההעברות בחודש אוקטובר הציעה מכבי תל אביב לבית"ר את השחקן ללא תמורה, אך במועדון מהבירה העדיפו לתת הזדמנות לשחקנים המקומיים והשיבו אז לאלופה כי הם ישמחו ליצור קשר חדש בינואר, אם הדבר עדיין יהיה רלוונטי. כעת, בודקים בבית"ר את האפשרות לצרף שני שחקני קישור הגנתי לקראת המשך העונה ולכן פנו ללוגסי. אם לוגסי אכן יגיע, צפוי ברק משה להיות מושאל על מנת לצבור דקות משחק.

לוגסי סיכם השבוע על חוזה לשנתיים נוספות במכבי תל אביב והוא צפוי לחתום עליו בקרוב. השחקן חושש כי במקרה בו בית"ר תצרף קשר אחורי זר, הוא שוב לא יזכה לדקות משחק, אך ייתכן שבצוות המקצועי של בית"ר ישוחחו איתו ויסבירו לו שהוא מתוכנן ולהיות שחקן משמעותי בשנה וחצי הקרובות, אם יצטרף. לא מעט קבוצות רודפות אחרי לוגסי כרגע ולכן בבית"ר החליטו להעביר הילוך בנושא השבוע.

***

על אף הרצון הטוב מצד נציגיו של טטה בנגורה, השחקן עדיין לא הגיע לסיכום עם בית"ר לגבי עזיבתו את הקבוצה. בנגורה מתעקש לקבל ארבע משכורות על סך 80 אלף יורו לפני שהוא עוזב (20 אלף יורו בחודש) ואינו מוכן כרגע להסדר אחר. בבית"ר הציעו לשחקן שתי משכורות, אולם הוא מסרב.

sheen-shitof

בהנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully