וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנדרו לאק: "אין לי מושג מה קרה שם ואיך זה קרה"

5.1.2014 / 13:29

הקוורטרבק של אינדיאנפוליס היה מאושר אחרי הקאמבק השני בהיסטוריית הפלייאוף ב-44:45 על קנזס סיטי. אלכס סמית': "גלולה שקשה לבלוע". בריס: "היה חשוב להתעלם מהדיבורים"

במצב של 10:38 לקנזס סיטי רובכם הלכתם לישון (אין טעם להכחיש, תודו באשמה), איש כמעט לא האמין שאינדיאנפוליס קולטס מסוגלת לחזור ולקחת את קרב הוויילד קארד. אנדרו לאק, הקוורטרבק של הקולטס, חשב אחרת והנהיג את קבוצתו לניצחון 44:45, הקאמבק השני בהיסטוריה של ה-NFL.

אנדרו לאק שחקן אינדיאנפוליס קולטס. Michael Conroy, AP
נזכר להתעורר והוביל למהפך ענק. לאק/AP, Michael Conroy

"זהו משחק למזכרת לדורות הבאים", אמר מאמן אינדיאנפוליס צ'אק פגאנו, "הזכירו פה שזה הקאמבק השני בהיסטוריה. פיגור 21 לא היה מספיק טוב בשבילנו, אז נתנו להם עוד טאצ'דאון כדי לעשות את זה יותר מעניין".

"אין לי מושג מה קרה שם ואיך זה קרה", אמר לאק, "אני רק יודע שכשירדתי לכריעת שברך וראיתי את הפרצוף של החברים שלי הבנתי שקרה פה משהו מיוחד".

אלכס סמית', מהצד השני, לא ידע את נפשו מאכזבה: "ברור שכשאתה מוביל בהפרש כזה ומאבד אותו זו גלולה שקשה, קשה מאוד לבלוע". מגן הפינה של הצ'יפס שון סמית' פרגן בגדול: "לאק הוא 'כפי שפורסם' לגביו. הוא עשה מהלכים גדולים לאורך המגרש".

רוברט מאתיס שחקן אינדיאנפוליס קולטס. AJ Mast, AP
מדהים ונדהם. רוברט מאת'יס עדיין לא מאמין למה שקרה/AP, AJ Mast

המשחק בפילדלפיה לא היה כל כך מותח באופן יחסי, אבל רק יחסי, כי גם הוא היה משחק פוטבול רווי עצבים, שבסיומו ניצחה ניו אורלינס את האיגלס 24:26 והמשיכה לשלב הבא, בו תפגוש את סיאטל החזקה.

דרו בריס, הקוורטרבק המנצח, ידע מה היה המפתח: "הכי חשוב להתעלם ממה שאומרים עלינו. לא היה אכפת לנו". היריבה הבאה תהיה סיאטל, שהביסה את הקדושים 7:34 בעונה הרגילה. "זה מקום רועש ופסיכי. הם הפסידו שם משחק אחד בשנתיים האחרונות, אבל אני דווקא חושב שהעובדה שהיינו שם לפני פחות מחודש משרתת אותנו".

"זה לא מרגיש טוב", הודה הקוורטרבק המפסיד ניק פולס, "רצינו להמשיך, רצינו לנצח, אבל נמשיך לבנות פה קבוצה טובה".

שחקן ניו אורלינס סיינטס דרו בריס. al Bello, GettyImages
לא מפחד מסיאטל. בריס/GettyImages, al Bello

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully