וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תימור אביטן: "המטרה היא להיכנס לפלייאוף העליון"

באשדוד ספרו 10 חודשים ללא הפסד בית, וחלוצה יודע מה היא חייבת לשפר: "עדיין לא ניצחנו בחוץ, נלך על זה בכל הכוח"

one

מ.ס. אשדוד השיגה אמש את אחד מניצחונותיה המשמעותיים, כשגברה 1:2 בביתה על עירוני קרית שמונה. בעקבות הניצחון נצמדה אשדוד לחבורה של ארבע-חמש קבוצות שנאבקות כעת על מקום בפלייאוף העליון. האשדודים צברו את ניצחונם השישי באצטדיון הי"א ובסך הכול מציגה הקבוצה מאזן ביתי מדהים של 21 נקודות, כאשר רק למוליכה מכבי תל אביב יש מאזן ביתי טוב יותר.

שחקני מ.ס. אשדוד חוגגים עם תימור אביטן (שני מימין). ברני ארדוב
רק למכבי תל אביב מאזן ביתי טוב יותר. שחקני אשדוד חוגגים/ברני ארדוב

בקבוצה מתכוונים להתחזק בחלון ההעברות הנוכחי והמטרה המוצהרת היא לצרף שחקן התקפי נוסף, כאשר שמם של ניקולס פלצ'וק ותומר סוויסה עלו על הפרק. פלצ'וק הוא המועמד המועדף על המאמן ניר קלינגר, שלא מתכוון להחליף אף אחד מחמשת הזרים שיש לו כיום.

גם הפעם בלטו מספר שחקנים צעירים בהרכב, כאשר בנוסף לבנצי מושל שפתח בהרכב, נכנסו גם גדי קינדה והחלוץ תימור אביטן כמחליפים, כאשר החילוף של אביטן בדקה ה-81 הפך לבינגו והחלוץ הצעיר החזיר למאמנו בשער ניצחון יקר, שתי דקות מאוחר יותר.

"הרגשה כיפית, זו חוויה", סיפר אביטן בסיום המשחק. "זה כיף שהמאמן סומך עליך ונותן לך להיכנס למשחק, אין יותר כיף מזה". על שילוב הצעירים והכישלון במשחקי החוץ אמר החלוץ: "יש לנו הרבה שחקנים צעירים, לצד כמה מבוגרים מנוסים ואנחנו עובדים קשה באימונים. קשה להסביר את ההבדלים בין הבית והחוץ. נגד מכבי חיפה והפועל תל אביב נראינו מצוין ואני מקווה שניקח נקודות במשחקי החוץ הבאים. מתחילת העונה המטרה הייתה להגיע לפלייאוף העליון ואם לא נגיע לשם זאת תהיה אכזבה".

אביטן התייחס למשחק החוץ הקרוב נגד רמת השרון בשבת והוסיף: "בשבוע הבא יש לנו משחק מאוד קשה. עדיין לא ניצחנו בחוץ ואנחנו מתכוונים ללכת על זה בכל הכוח. אין משחק קל בליגה הזאת ואני מקווה שנביא את הנקודות".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
תימור אביטן שחקן מ.ס. אשדוד. ברני ארדוב
אולי ברמת השרון הוא יחגוג ניצחון חוץ ראשון העונה. אביטן/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully