וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוראנט: "שמעתי רעש ורציתי להכריע את המשחק"

שחקני הוולבס הקניטו את KD, שענה עם התצוגה השנייה הכי טובה בקריירה. הקליפרס מתקשים, פירס עקף את אייברסון

מה קורה כשמרגיזים את קווין דוראנט? מסתבר שגם KD יכול לצאת משלוותו, ואם לשפוט על פי מה שקרה הלילה (ראשון), כשזה קורה כדאי ליריבה להיכנס למקלטים. הדורנאטולה רשם רבע ראשון פושר מול מינסוטה, הת'אנדר נקלעו לפיגור דו ספרתי ושחקני הזאבים פצחו בטראש טוק עם הכוכב מהספסל. אז ברבע האחרון הוא לקח את העניינים לידיים, צלף 23 נקודות אדירות, צלף סל ניצחון ענק 4 שניות לסיום, סיים עם 48 (!) נקודות והחזיר את אוקלהומה סיטי מפיגור בדרך ל-111:115 גדול במיניאפוליס. מפחיד לחשוב שזו הייתה רק בתצוגה השנייה בטיבה בקריירה של דוראנט, אחרי שהמטיר בעונה שעברה 52 נקודות מול דאלאס. פעמיים לפני כן הוא קלע 47 נקודות.

48 נקודות לדוראנט, סן אנטוניו התעללה בקליפרס

שחקן אוקלהומה סיטי ת'אנדר קווין דוראנט. AP
טראש טוק עם הספסל של היריבה. דוראנט/AP

"שמעתי כל מיני דברים מכיוון הספסל של מינסוטה, וכל מה שרציתי היה להגיע חזק לרבע הרביעי כדי לעזור לקבוצה שלי לנצח", אמר קווין דוראנט בסיום. "אחרי מחצית ראשונה חלשה הראש שלי היה מורכן, וחבריי לקבוצה העירו לי על זה. לכן רציתי להישאר עם הראש למעלה, לא משנה מה, ולהישאר אגרסיבי. למזלי, הצלחתי לקלוע כמה מהזריקות שלקחתי".

"השחקנים המיוחדים באמת יכולים להיות בערב קליעה גרוע, ואז לקראת הסיום לקלוע ארבע-חמש זריקות שיכריעו את המשחק", החמיא בסיום מאמן הת'אנדר סקוט ברוקס. "בגלל משחקים כאלה הוא נחשב לשחקן כל כך גדול. הוא אוהב להעניק השראה לחבריו בזכות המשחק שלו. זה גם מה שהוא עשה הערב".

בניגוד לדוראנט, כוכב אחר שדווקא איכזב בקלאץ' הוא קווין לאב, שהחטיא ארבע זריקות עונשין בתוך הדקה האחרונה. "כעסתי על עצמי בגלל ההחטאות הללו. שחררתי זריקות עצרות מדי. הן היו שטוחות וקצרות. פשוט החטאתי", אמר לאב בסיום.

שחקן לוס אנג'לס קליפרס בלייק גריפין. AP
איך מסתדרים ללא המנוע? בלייק גריפין/AP

הקליפרס מנסים להתרגל לחיים ללא כריס פול הפצוע, שייעדר למשך כמה שבועות בעקבות פציעה בכתף. בלילה הראשון בלעדיו לפחות זה לא עבד. הקליפרס הובסו 116:92 בידי סן אנטוניו ונראו אבודים בטקסס ללא המנוע שלהם. עוד לפני כן, נאלץ המאמן דוק ריברס להדוף את הדיווחים על טרייד אפשרי בין כרמלו אנתוני לבלייק גריפין. "בבקשה תפסיקו, זה מטופש. אם הייתם הניקס, או כל קבוצה, הייתם רוצים שחקן כמו בלייק גריפין? ברור שהייתם רוצים. כך שאני לא מבין על מה כל הרעש".

גריפין עצמו לא התייחס לדברים, וסירב להתרגש גם מחסרונו של CP3. "אף אחד לא צריך להחליף את כריס בשום דבר. לא בקול שלו ולא במשחק שלו. בכלום. כל אחד עושה את הדברים בצורה שונה. אין לנו שחקנים כמוהו, אבל נסתדר. במחצית השנייה תקשרנו טוב יותר אחד עם השני. אף אחד לא צריך להיות מנהיג קולני כמו כריס. הטעות הגדולה ביותר היא לנסות לחפש מישהו שיחליף אותו, או שיתנהג כמוהו".

שחקן ברוקלין נטס פול פירס. AP
תגידו מזל טוב. פול פירס/AP

* תגידו מזל טוב לפול פירס, שחלף על פני אלן אייברסון ועלה למקום ה-19 בטבלת הקלעים בתולדות ה-NBA בזכות 17 נקודות ב-82:89 של הנטס על הקאבס. לפירס יש כעת 24,383 נקודות בקריירה, אותה החל אחרי שנבחר במקום ה-10 בדראפט 1998. "זה הישג שהגיע בזכות אורכה של הקריירה שלי, בזכות זה שצלחתי להישאר בריא והשמכתי לכבוד על המשחק שלי עם חברים טובים לקבוצה לאורך כל השנים", אמר פירס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully